فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اینکه اولویت سپاه در استان کرمان مسائل فرهنگی است گفت: معضلات و مشکلات اقتصادی امروز جامعه ریشه در مشکلات فرهنگی دارد.
کد خبر: ۴۹۵۶۹۷
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۴ 18 September 2017
سردارغلامعلی ابوحمزه صبح امروز در نشست خبری که به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شد با اشاره به برنامه‌های بسیج و سپاه در این هفته در استان کرمان و با گرامیداشت یاد و خاطره 6 هزار و 500 شهید استان کرمان اظهارداشت: رسانه‌ها پل ارتباطی مردم و مسئولان و از خواص جامعه هستند و هر چه متقن‌تر و دقیق‌تر کار کنند تاثیرگزارترند و و پرداختن به حاشیه‌ها ما را از نقش کلیدی خود دور می‌کند.

وی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری که تنها سه جریان سیاسی در کشور ما وجود دارد انقلابی، غیرانقلابی و ضدانقلاب خاطر نشان کرد: تلاش ما بر این است تا با روشنگری جریان غیرانقلابی را انقلابی کنیم.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان انقلابی ماندن، انقلابی فکر و انقلابی عمل کردن را از مهمترین وظایف مردم و مسئولان برشمرد و گفت: هر کس با هر رتبه و جایگاهی در سپاه نظر شخصی خود را بیان کرده و نظر و دیدگاه سپاه تنها از سوی فرمانده سپاه بیان می‌شود.

وی دیدگاه سپاه را در چهار گام معرفی کرد و افزود: سپاه بازوی ولایت است و در گام نخست تعامل همکاری و کمک به همه دستگاه‌ها و مجموعه‌های حقیقی و حقوقی را از وظایف خود می‌داند.

ابوحمزه با اشاره به اهمیت انتقاد سازنده در جامعه افزود: انتقاد سازنده یعنی برای تثبیت نقاط قوت کمک و برای برطرف کردن نقاط ضعف راهکار ارائه دهد.

وی با اشاره به اهمیت ترویج مطالبه‌گری در جامعه گفت: هر کس در هر جایگاه، پست و مقامی باید پاسخگوی مردم باشد.

اجازه نخواهیم داد کسی از خطوط قرمز نظام عبور کند

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به نحوه تعامل سپاه با همه مجموعه‌های استان گفت: اجازه نخواهیم داد کسی از خطوط قرمز نظام عبور کند.

وی با بیان اینکه استان کرمان ظرفیت‌های بسیار بالایی دارد تا در بسیاری از شاخص‌ها در رتبه‌های اول تا سوم کشوری قرار گیرد افزود: در این راستا به دنبال آن هستیم تا استان کرمان را در سطح کشور به عنوان الگو و نمونه در دید مسئولان و مردم قرار دهیم.

ابوحمزه یکی از مهمترین اولویت‌های سپاه در استان کرمان را مسائل فرهنگی برشمرد و خاطرنشان کرد: معضلات و مشکلات اقتصادی امروز جامعه ریشه در مشکلات فرهنگی دارد.

وی با اشاره به روزشمار هفته دفاع مقدس تصریح کرد: اولین روز این هفته با عنوان "معنویت، اقتدار نیروهای مسلح، وحدت ملی و سلامت" رژه نیروهای مسلح و نمایش تجهیزات نظامی ساعت هشت صبح روز جمعه 31 شهریور ماه در بلوار 22 بهمن برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان حضور نیروهای مسلح در نمازهای جمعه سراسر استان و پیاده‌روی خانوادگی را از دیگر برنامه‌های نخستین روز هفته دفاع مقدس برشمرد و افزود: در دومین روز از این هفته و هم زمان با آغاز سال تحصیلی با حضور در مدارس و مراکز علمی اهمیت دفاع مقدس برای جوانان و نوجوانان تبیین می‌شود.

وی "ولایتمداری، همبستگی ملی و دفاع همه جانبه" را عنوان سومین روز این هفته برشمرد و افزود: تبیین نقش ولایت و رهبری در حفظ کیان اسلامی در دوران مقدس، توجه به همدلی و همبستگی ملی و تشریح تاثیر حضور روحانیت در جبهه از اهداف برگزاری برنامه‌های سومین روز این هفته است.

ابوحمزه از برگزاری همایش 400 نفری روحانیون استان کرمان خبر داد و افزود: از روز سه‌شنبه بیست و هشتم شهریورماه رزمایش غواصی دفاع مقدس با محوریت عملیات کربلای چهار همزمان با نماز مغرب و عشا در موزه دفاع مقدس کرمان برگزار می‌شود.

وی دیدار و تجلیل از رزمندگان، پیشکسوتان و زنان اسوه صبر و مقاومت، غبارروبی مزار شهدای هشت سال دفاع مقدس، حضور دسته‌های عزاداری در آستانه محرم در نماز جمعه و سخنرانی فرماندهان بسیج، برگزاری 10 یادواره شهدا، افتتاح 18 پایگاه مقاومت بسیج، اکران فیلم‌های دفاع مقدس در مراکز علمی و دانشگاهی و طرح‌های محرومیت‌زدایی در هفته دفاع مقدس در استان کرمان را از دیگر برنامه‌های این هفته برشمرد و افزود: بازدید از موزه دفاع کرمان در این هفته رایگان است.

طلب 23 هزار میلیارد تومانی قرارگاه خاتم‌الانبیا از دولت

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اجرای چندین پروژه عمرانی در کرمان توسط قرارگاه خاتم‌الانبیا اظهارداشت: قرارگاه خاتم‌الانبیا 23 هزار میلیارد تومان در سطح کلان از دولت طلبکار است.

وی با بیان اینکه در حق قرارگاه خاتم‌الانبیا در کرمان جفا شده است گفت: قرارگاه خاتم‌الانبیا در شهر کرمان 500 تا 700 میلیارد تومان تاکنون در هزینه کرده است و تنها 70 میلیارد تومان دریافت کرده است.

ابوحمزه با انتقاد از اینکه چرا برعلیه کسانی که دلسوانه برای آبادانی این سرزمین تلاش می‌کنند جوسازی می‌شود تصریح کرد: مسئولان باید در برابر تاخیر به وجود آمده در احداث پل‌های شهر کرمان پاسخگو باشند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار