فرماندار رفسنجان گفت: باید بدون تعصب حزبی، قومی و سیاسی برای برطرف‌کردن معضلات جامعه کار کنیم چرا که با حرف‌زدن کاری از پیش نمی‌رود.
کد خبر: ۴۹۶۳۲۰
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۳ 19 September 2017
حمید ملانوری پیش از ظهر دوشنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان رفسنجان اظهار داشت: دو عامل اعتماد و انگیزه برای انجام فعالیت‌ها و پیاده‌کردن طرح‌ها دارای اهمیت است و همان‌طور که در حوزه فعالیت‌های اقتصادی شاهد انفعال هستیم در سایر حوزه‌ها از جمله اجتماعی و فرهنگی نیز این امر وجود دارد.

وی با بیان اینکه در بسیاری از کارها دغدغه داریم ولی در عمل همراه هم نیستیم، افزود: معمولاً فعالیت‌ها چندان جدی گرفته نمی‌شود و بداخلاقی در جامعه حاکم شده است.

وی بیان داشت: نفاق، دورویی، دورنگی و بی‌انگیزگی از عواملی است که اگر جامعه را فرا بگیرد، کاری از پیش نمی‌رود.

فرماندار رفسنجان اظهار کرد: بعضاً در جامعه امروزی کار کردن جرم و تبدیل به عرف شده و هر کس بیشتر کار کند، تخریب می‌شود و جلوی پیشرفت او را به هر طریق می‌گیرند. در این صورت است که آدم‌های خوش‌فکر، فعال و خلاق مجبور به کناره‌گیری می‌شوند.

ملانوری با اشاره به اینکه طرح جمع‌آوری متکدیان طرح مطلوبی توسط کارشناسان امر شناخته شده است، یادآور شد: اگر این طرح رها شود، دوباره وضعیت به گذشته برمی‌گردد و تلاش‌هایی که صورت گرفته است، بی‌نتیجه می‌ماند.

وی بیان داشت: باید انفعال و بی‌عاری در تمام نیروها اعم از دولتی و بخش خصوصی در حوزه فعالیت‌های جامعه کنار برود و نقاط ضعف و چالش‌ها بررسی شود و برای برطرف‌کردن آن پای کار باشیم.

این مسئول تأکید کرد: باید بدون تعصب حزبی، قومی و سیاسی برای برطرف‌کردن معضلات جامعه کار کنیم، زیرا با حرف‌زدن کاری از پیش نمی‌رود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار