مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: "نظام مراقبت اجتماعی" در ۱۲ مدرسه استان کرمان اجرا می‌شود‌.
کد خبر: ۴۹۶۸۸۳
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۲ 20 September 2017
عصر امروز و در آستانه سال تحصیلی جدید آئین افتتاح طرح سراسری نظام مراقبت اجتماعی از دانش‌آموزان (نماد) با حضور یدالله موحد رئیس کل دادگستری استان کرمان، محمد محسن‌بیگی مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان و اعضای کمیته علمی ـ اجرایی طرح نماد در سالن کنفرانس شهید جعفری آموزش و پرورش استان کرمان برگزار شد.

در این جلسه محمد محسن‌بیگی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: امیدواریم که جوانان ما با الگو برداری از اهداف و منش شهدا در مسیر درستی گام بردارند.

وی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در زمینه کاهش آسیب‌های اجتماعی در جامعه گفت: تحقق این امر و کاهش آثار آسیب‌های اجتماعی بدون همکاری همه نهادها و دستگاه‌ها امکان‌پذیر نیست.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به اینکه طرح نماد از سال گذشته در جهت هم‌افزایی و پرهیز از موازی کاری دستگاه‌های مختلف در چند استان برگزارشد تصریح کرد: 12 مدرسه  در استان کرمان در سال تحصیلی جدید تحت پوشش این طرح قرار می‌گیرند.

وی با بیان اینکه این طرح در شش مدرسه در ناحیه دو شهر کرمان و شش مدرسه در شهرستان بم در سه مقطع ابتدایی، متوسطه اول و متوسطه دوم به صورت آزمایشی اجرا می‌شود گفت: نیمی از این مدارس دخترانه و نیمه دیگر پسرانه هستند.

محسن‌بیگی با اشاره به اینکه دادگستری، بهزیستی، اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، کمیته امداد امام خمینی(ره)، ستاد اجرایی فرمان امام، دانشگاه علوم پزشکی و نیروی انتظامی از جله دستگاههایی هستند که در این طرح با آموزش و پرورش همکاری دارند افزود: دستگاه‌های مختلف حکومتی از سال گذشته با یک برنامه‌ریزی نظام‌مند و با هم‌افزایی توانستند قدم‌های مثبتی در این زمینه بردارند.

وی با اشاره به موفقیت آموزش و پرورش استان کرمان خاطر نشان کرد: آموزش و پرورش استان کرمان در سال گذشته رتبه نخست پیشگیری از آسیب‌های اجتناعی را کسب کرده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار