نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان گفت: انتظار می‌رود وزارت آموزش و پرورش اجرای سند تحول بنیادین مورد دغدغه رهبر معظم انقلاب را با جدیت پیگیری کند.
کد خبر: ۴۹۸۶۷۴
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۹ 24 September 2017
آیت‌الله سیدیحیی جعفری صبح امروز در دیدار با مجتبی زینی‌وند معاون وزیر آموزش‌ و پرورش و رئیس سازمان مدارس غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی اظهارداشت: اداره آموزش و پرورش با گستردگی که دارد به تنهایی ممکن نیست و باید همه دستگاه‌ها در این زمینه‌ همکاری کنند.

وی با اشاره به اینکه اگر عدالت در آموزش و پرورش رعایت شود همه مشکلات حل خواهد شد گفت: انتظار می‌رود وزارت آموزش و پرورش اجرای سند تحول بنیادین مورد دغدغه رهبر معظم انقلاب را با جدیت پیگیری کند.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان با بیان روایتی از پیامبر گرامی اسلام(ص) افزود: آن حضرت در روایتی می‌فرماید خدا رحت کسی را که امر ما را احیاء و زنده کند.

وی با بیان اینکه امام رضا(ع) فرموده است که امر ما اینگونه احیا می‌شود که مردم علوم ما را یاد گرفته و به دیگران یاد بدهند خاطرنشان کرد: ایشان نیز می‌فرمایند اگر مردم زیبایی‌های سخن ما را درک کنند از ما پیروی می‌کنند.

آیت‌الله جعفری با اشاره به اینکه یکی از مشکلات بزرگ در طول تاریخ این است که پیام‌های اهل‌بیت توسط چه کسانی به جامعه منتقل شود و متاسفانه امروزه  همه خود را اسلام‌شناس می‌دانند گفت: دین باید توسط اهلش و به طور واقعی به مردم معرفی شود و اگر اسلام واقعی را به مردم بگویم خواهند پذیرفت.

وی با اشاره به تاثیرگذاری امام خمینی(ره) در بین مردم اظهارداشت: امام راحل توانست با نفوذ کلام خود مردم را به خود جذب کرده و حکومت پوسیده شاهنشاهی را نابود کند.

امام جمعه کرمان با بیان اینکه باید سواد و آگاهی مردم در همه زمینه‌ها افزایش پیدا کند تاکید کرد: اگر مردم از مسائل جامعه آگاهی داشته باشند با منطق مسائل خود را حل می‌کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار