معاون وزیر آموزش و پرورش گفت: کارهای خوبی بعد از تذکر مقام معظم رهبری در زمینه سند تحول بنیادین انجام شده است که امیدواریم رضایت معظم له را جلب کند.
کد خبر: ۴۹۸۷۲۷
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۵ 24 September 2017
مجتبی زینی وند پیش از ظهر شنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان کرمان اظهار داشت:  آموزش و پرورش یک نهاد گسترده با محدودیت فراوان است.

وی ادامه داد: خوشبختانه آموزش و پرورش استان کرمان در این چند سال موفقیت های خوبی در سطح کشور کسب کرده است.

زینی وند عنوان کرد: اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان هم از حیث آموزشی، فرهنگی، ایجاد انگیزه برای معلمان، برنامه ریزی برای توانمند سازی معلمان، آموزش ضمن خدمت و افزایش کمک های مردمی کارنامه بسیار خوبی داشته است.

وی تصریح کرد: سند تحول یک برنامه دراز مدت در آموزش و پرورش است و کار در این زمینه شروع شده و در حال انجام است و انتظار مقام معظم رهبری این است که سند تحول در کف مدرسه اجرایی شود که هنوز به آن مرحله نرسیده ایم.

معاون وزیر آموزش و پرورش عنوان کرد: کارهای خوبی بعد از تذکر مقام معظم رهبری در زمینه سند تحول بنیادین انجام شده و به این کارها شتاب داده شده است و برنامه هایی که پیش رو است امیدواریم رضایت مقام معظم رهبری را جلب کند.

زینی وند تصریح کرد: سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش یک سند بالا دستی است که تمام برنامه های آموزش و پرورش از حیث کتاب درسی، برنامه های درس ملی، برنامه پرورشی، برنامه های آموزشی، فضاهای آموزشی و ساماندهی نیروهای انسانی، توانمندسازی نیروی انسانی در ساحت های شش گانه این سند باید اجرایی شوند.

زینی وند خطاب به نماینده ولی فقیه در استان کرمان گفت: از شما درخواست می کنیم که به مسئولان اجرایی استان کرمان توصیه کنید در کنار آموزش و پرورش قرار گیرند، نباید از حیث زمین آموزشی و آن زمین های که مال خود آموزش و پرورش بوده و کاربری آموزشی داشته دغدغه و نگرانی  داشته باشیم یا کمک های که سایر دستگاه ها به آموزش وپرورش داشته اند نباید دریغ شود.

وی عنوان کرد: خوشبختانه با حمایت های خوبی که از آموزش و پرورش انجام شده و همچنین نگاه خوب استاندار کرمان به اداره کل آموزش و پرورش استان باعث شده در این چند سال پیشرفت های خوبی در آموزش و پرورش ایجاد شود و امیدواریم این پیشرفت ها ادامه داشته باشد و شاهد پیشرفت های بسیار مطلوبی در آموزش و پرورش باشیم.

رئیس سازمان مدارس غیر دولتی و توسعه مشارکت های مردمی وزارت آموزش و پرورش بیان داشت: اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان جایگاه و رتبه خوبی از حیث برنامه های کیفی آموزشی و پرورشی در کل کشور برخوردار است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار