فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اینکه وظیفه سپاه حمایت و دفاع همه‌جانبه از نیروهای انقلابی در استان است گفت: زمینه‌سازی رشد و بالندگی نیروهای انقلابی در همه ابعاد را وظیفه خود می‌دانیم.
کد خبر: ۴۹۹۲۵۸
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۴ 25 September 2017
سردار غلامعلی ابوحمزه اظهار داشت: سپاه پاسداران پیگیری منویات رهبر معظم انقلاب در همه ابعاد رسالت اصلی خود می‌داند و امروز تفکر انقلابی یکی از دغدغه‌های امام خامنه‌ای است.

وی با اشاره به اینکه اگر می‌خواهیم در مسیر زندگی موفق باشیم، باید انقلابی بمانیم، انقلابی فکر کنیم و انقلابی عمل کنیم گفت: توصیه ما به همه دوستان در قشرهای مختلف از سپاه و بسیج و مسئولان نظام آن است که تفکر و عمل انقلابی را در جامعه ساری و جاری کنند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه وظیفه سپاه حمایت و دفاع همه‌جانبه از نیروهای انقلابی در استان است افزود: به نیروهای انقلابی و متدین کمک می‌کنیم تا در رسالت خود کوشا ببوده و فعالیت‌های انقلابی خود را به‌خوبی انجام دهند و زمینه‌سازی رشد و بالندگی نیروهای انقلابی در همه ابعاد را وظیفه خود می‌دانیم.

وی با اشاره به اینکه با همه مجموعه‌ها از حقیقی و حقوقی و دستگاه‌های اجرایی استان که در ظرف انقلاب جای دارند همکاری داریم خاطر‌نشان کرد: تعامل و همکاری را کمک دادن و کمک گرفتن می‌دانیم.

سردار ابوحمزه با بیان اینکه در انتقادهای سازنده نقاط قوت را گفته و بر بیان نقاط ضعف هم اصرار داریم و برای آنها راهکار ارائه می‌دهیم گفت: روحیه مطالبه‌گری در جامعه را تقویت می‌کنیم و یکی از نکاتی که در استان کرمان لازم بوده و ضرورت است، تقویت روحیه مطالبه‌گری مردم است.

وی با اشاره به اینکه استان کرمان از ویژگی‌های ممتازی برخوردار است و مهمتر از همه مردم نجیبی دارد افزود: امروزه یکی از مشکلاتی که در عرصه‌های مختلف وجود دارد، کاهش روحیه مطالبه‌گری مردم استان کرمان است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه رسانه‌ها و اصحاب رسانه با قدرت تمام در این حوزه وارد شده و روحیه مطالبه‌گری مردم را افزایش دهند، تصریح کرد: باید مطالبه‌گری در کرمان یک فرهنگ شود و در سایر استان‌ها شاهد آن هستیم که با کوچکترین مشکل، بلافاصله از سوی مردم مطالبه‌گری تا زمان رفع آن مشکل انجام می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار