مدیرعامل شرکت فولاد سیرجان ایرانیان گفت: پروژه تولید فولاد مجتمع بردسیر ۹۱ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و پاییز امسال به تولید می‌رسد.
کد خبر: ۴۹۹۸۷۷
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۱ 26 September 2017
رمضان قربان‌ابراهیمی در بازدید اصحاب رسانه از مجتمع فولاد بردسیر در جمع خبرنگاران اظهارداشت: شرکت فولاد سیرجان ایرانیان یکی از شرکت‌های زیرمجموعه شرکت مادر تخصصی هولدینگ خاورمیانه است.

وی با بیان اینکه در شرکت فولاد سیرجان ایرانیان شش واحد از معدن تا فولادسازی وجود دارد گفت: دو واحد کنستانتره و دو واحد گندوله‌سازی در شهر سیرجان و دو واحد تولید آهن اسفنجی و تولید شمش فولاد در بردسیر توسط شرکت فولاد سیرجان ایرانیان راه‌اندازی شده است.

مدیرعامل شرکت فولاد سیرجان ایرانیان با بیان اینکه معادن این شرکت در سیرجان و در منطقه گل‌گهر واقع شده است افزود: معدن شماره چهار با حدود 70 تا 90 میلیون تن سنگ‌آهن به مدت 18 سال در اختیار این شرکت است.

وی با اینکه دو واحد کنستانتره سنگ‌آهن در سیرجان هر کدام به ظرفیت تولید دو میلیون تن کنستانتره در سال، درسال‌های 91 و 94 راه‌اندازی شده است خاطرنشان کرد: واحد گندله‌سازی سیرجان نیز به ظرفیت دو و نیم میلیون تن از آذر ماه 95 وارد مدار شده است.

قربان‌ابراهیمی با بیان اینکه برای احداث هر واحد کنستانتره‌سازی سنگ‌آهن حدود یکصد و بیست میلیون یورو سرمایه‌گذاری شده است گفت: حدود 30 میلیون یورو نیز پروژه جانبی برای این کارخانجات تعریف شده است.

وی با بیان اینکه کارخانجات آهن اسفنجی و شمش فولاد در بردسیر احداث شده است تصریح کرد: خوراک این کارخانجات گندله است که از سیرجان به بردسیر حمل می‌شود.

مدیرعامل شرکت فولاد سیرجان ایرانیان با بیان اینکه تمام این اقدامات در دوره‌ای انجام شده که در تحریم بودیم و از این منظر قابل تحسین است گفت: کارخانه آهن اسفنجی بردسیر به ظرفیت یک میلیون تن در سال احداث شده و اولین شرکتی از میدکو هستیم که حلقه تولید تقریبا کامل شده است.

وی با بیان اینکه 97 درصد از پرسنل ما از استان کرمان و بومی هستند اظهارداشت: پروژه تولید فولاد مجتمع بردسیر 91 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و پاییز امسال به تولید می‌رسد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار