مدیرعامل آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر کرمان از وقوع ۴۲۷ مورد عملیات اطفاء حریق و امداد و نجات به دلیل بی احتیاطی و عدم رعایت مسائل ایمنی در شهر کرمان در مرداد ماه سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۴۹۹۸۸۶
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۴ 26 September 2017
علی عسکری اظهار کرد: در مرداد ماه در مجموع ۱۸۲ مورد حریق در شهر کرمان اتفاق افتاده است که از این تعداد ۷۰ مورد مربوط به مواد پسماند و بازیافتی، ۲۷ مورد مربوط به وسایل نقلیه، ۳۳ مورد مربوط به منازل مسکونی، ۳۷ مورد مربوط به جنگل و درختان و ۱۵ مورد مربوط به مراکز تجاری بوده است.

وی همچنین از انجام ۲۴۵ مورد عملیات امداد و نجات در مدت زمان یاد شده اشاره کرد و افزود: از این تعداد ۶۶ مورد زنده گیری حیوانات خطرناک و آزار دهنده، ۹۹ مورد زنده گیری مارهای سمی و غیرسمی، ۳۵ مورد چیدن حلقه و قفل، ۱۱ مورد امداد اسانسور، ۱۳ مورد امداد تصادفات خودرویی و ما بقی آنها مربوط به سایر موارد بوده است.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر کرمان اظهار داشت: در مجموع این عملیات ها ۵۸ نفر نجات یافتند و ۲۱ نفر مجروح شدند.

وی تصریح کرد: در این مدت تعداد ۲۰۰ نفر از شهروندان و دانش آموزان آموزش های آتش نشانی را توسط کارشناسان سازمان فرا گرفتند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار