جانشین فرماندهی انتظامی استان کرمان از کشف ۳۵۲ کیلو‌گرم مواد مخدر و دستگیری دو قاچاقچی در درگیری با سوداگران مرگ خبر داد.
کد خبر: ۵۰۲۵۴۱
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۲ 03 October 2017
به نقل از روابط عمومی فرماندهی انتظامی استان کرمان، سرهنگ ناصر فرشید در بیان جزئیات این خبر، اظهار‌داشت: در راستای مبارزه شبانه‌روزی با باندهای بزرگ مواد مخدر و ضربات متعدد بر سوداگران مرگ، تیم‌های اطلاعاتی و عملیاتی پلیس شهرستان قلعه‌گنج و استان سمنان، اعضای یک باند مسلح قاچاق مواد مخدر که قصد انتقال مواد مخدر از استان‌های جنوبی به نقاط دیگر را داشتند، شناسایی شدند.

وی افزود: پس از رصد اطلاعاتی از محل تردد اعضای این باند مسلح و بزرگ در منطقه "چهل منی" واقع در محور قلعه‌گنج به کهنوج، دو دستگاه خودرو پژو که در حال انتقال مواد مخدر بودند، وارد ایست و بازرسی می‌شوند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان کرمان گفت: قاچاقچیان بدون توجه به ایست ماموران اقدام به فرار می‌کنند که ماموران در یک اقدام ضربتی و تعقیب و مراقبت در نهایت موفق شدند قاچاقچیان را دستگیر کنند.

وی تصریح کرد: در این عملیات علاوه بر کشف مقادیری فشنگ جنگی، دو قاچاقچی دستگیر و 352 کیلو و560گرم تریاک کشف و دو دستگاه خودرو پژو نیز توقیف شد.

فرشید با تشکر از همکاری خوب پلیس استان سمنان و قلعه‌گنج از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه فعالیت قاچاقچیان و توزیع کنندگان مواد مخدر با تماس با مرکز 110، پلیس را در شناسایی و دستگیری مجرمان یاری کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار