امام جمعه موقت کرمان با اشاره به اینکه پشت پرده قضیه همه‌پرسی در کردستان عراق اسرائیل غاصب است گفت: همه‌پرسی کردستان نقشه دیگری علیه جمهوری اسلامی ایران است.
کد خبر: ۵۰۴۳۶۲
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۹ 07 October 2017
حجت‌الاسلام محمد قاسمی‌زاده امروز ظهر در بیان خطبه‌های نماز جمعه کرمان اظهار‌داشت: از بسترسازان حضور عزاداران حسینی در دهه اول ماه محرم در سراسر استان کرمان قدردانی می‌کنیم.

وی با گرامیداشت هفته نیروی انتظامی با بیان اینکه نیروی انتظامی امنیت این مراسم را به‌خوبی برقرار کرده و جای تقدیر دارد گفت: مردم در این ایام با اطمینان خاطر و اعتقاد قلبی در مراسم عزاداری سرور و سالار شهیدان شرکت کردند و این مراسم در استان کرمان باشکوه تمام برگزار شد.

امام جمعه موقت کرمان با بیان اینکه ظرفیت ماه محرم ظرفیت بسیار عظیمی است و آنچه که از این ظرفیت استفاده می‌شود بخش کمی است افزود: در این ایام جسم و روح مردم ایران آماده دریافت و عمل به مکتب سیدالشهداء‌(ع) است.

وی با اشاره به اینکه دشمنان از ابتدای انقلاب اسلامی نقشه‌های متفاوتی علیه نظام اسلامی ایران طراحی و اجرا کردند تصریح کرد: همه‌پرسی کردستان نقشه دیگری علیه جمهوری اسلامی ایران است و پشت پرده قضیه همه‌پرسی در کردستان عراق اسرائیل غاصب است.

قاسمی‌زاده با بیان اینکه این همه‌پرسی بعد از فروپاشی داعش در منطقه با طراحی رژیم صهیونیستی اجرایی می‌شود تا از کردستان عراق یک کشور جداگانه اسرائیلی به‌وجود بیاورد، گفت: اسرائیل اگر فکر می‌کند که می‌تواند در کنار گوش ایران تحرکاتی داشته باشد، خیالی باطل را در سر می‌پروراند.

وی با اشاره به اینکه ذره ذره تحرکات اسرائیل در منطقه رصد می‌شود افزود: در هفته گذشته در آمریکا یک نفر بیش از 60 نفر را در مراسمی کشت و این اقدام نتیجه حمایت آمریکا از داعش است.

امام جمعه موقت کرمان با بیان اینکه سیستم امنیتی آمریکا ادعا دارد که قدرتش بسیار زیاد است خاطر‌نشان کرد: در کشوری که سلاح آزاد باشد همین آزادی‌های بی‌حساب و کتاب باعث می‌شود تا جان مردم بی‌گناه، به‌راحتی به خطر افتد و در یک حادثه 60 نفر به‌راحتی کشته شوند.

وی با اشاره به اینکه در هر کشوری امنیت حرف اول را می‌زند گفت: بخشی از این امنیت باید از خارج از کشور تامین شود و اگر امروز در سوریه و عراق حضور داریم برای تامین امنیت کشور است.

قاسمی‌زاده با بیان اینکه بعضی اوقات امکانات نیز امنیت و آسایش انسان را بر هم می‌زند با اشاره به آمار بالای تصادفات در کشور اظهار‌داشت: خودرو وسیله‌ای برای آسایش انسان است اما همین وسیله نقلیه امروز باعث شده که جان بسیاری از هموطنان در کشور به سادگی گرفته شود و تخلف از مقررات راهنمایی رانندگی باعث آن است که باید رعایت کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار