رئیس دفتر نمایندگی وزارت خارجه در استان کرمان گفت: صدور ویزای اربعین حسینی در استان‌های کرمان و سیستان و بلوچستان به‌صورت همزمان از ۱۶ مهر‌ماه آغاز می‌شود.
کد خبر: ۵۰۵۰۲۳
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۶ 08 October 2017
علی جعفری اظهار‌ داشت: کنسولگری عراق در استان کرمان مستقر شده و از 16 مهر‌ماه جاری مبادرت به صدور ویزا برای زائران اربعین حسینی می‌کند.

رئیس دفتر نمایندگی وزارت خارجه در استان کرمان با اشاره به اینکه صدور ویزای اربعین حسینی استان‌های کرمان و سیستان و بلوچستان در کرمان انجام می‌شود گفت: قیمت ویزای اربعین حسینی تغییری نیافته است.

جعفری با بیان اینکه زائران اربعین حسینی در ابتدا باید از طریق سامانه "سماح" سازمان حج و زیارت ثبت‌نام کنند افزود: با ثبت‌نام در سامانه آژانس زیارتی آنها مشخص شده و مدارک خود را باید به آژانس تحویل دهند.

رئیس دفتر نمایندگی وزارت خارجه در استان کرمان‌با بیان اینکه دفتر زیارتی رابط بین سازمان حج و زیارت و کنسولگری عراق برای صدور ویزا است خاطرنشان کرد: به مراجعه حضوری ترتیب اثری داده نمی‌شود.

وی با اشاره به اینکه امسال صدور ویزا به‌صورت انفرادی صادر می‌شود و لیست گروهی نداریم افزود: از زائران درخواست می‌شود که مراحل صدور ویزای خود را به روزهای پایانی موکول نکنند.

جعفری با بیان اینکه آمادگی کامل برای صدور ویزای اربعین در استان کرمان داریم خاطر‌نشان کرد: در سال گذشته حدود 50 هزار ویزای عراق در استان کرمان صادر شده است.

وی افزود: در حال حاضر نرخ ویزای اربعین حسینی 40 دلار یا 190 هزار تومان در نظر گرفته شده و داشتن مدارک قانونی اعم از گذرنامه و ویزا برای زائران اربعین الزامی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار