امام جمعه جیرفت گفت: آرامش‌ کشور را مدیون تلاش‌های شبانه‌روزی نیروی انتظامی و امنیتی هستیم.
کد خبر: ۵۰۵۰۴۵
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۵ 08 October 2017
حجت‌الاسلام رضا سعادت‌فر امروز در نشست تجلیل از خانواده‌های نیروی انتظامی به مناسبت هفته نیروی انتظامی در این شهرستان اظهارداشت: انقلاب اسلامی بزرگترین تحول را در نیروهای انتظامی ایجاد کرد و خدمات آنها را به خدمتگزاری به دین تبدیل کرده است.

وی با بیان اینکه برای اداره یک جامعه قانون لازم است، تصریح کرد: در نیروی انتظامی اخلاق و رعایت قانون بسیار لازم و ضروی است.

امام جمعه جیرفت با بیان اینکه اخلاق زمینه‌ساز اجرای قانون در نیروی انتظامی است عنوان کرد: نیروی انتظامی به تنهایی نمی‌تواند در جامعه موفق عمل کند. نیروی انتظامی در راستای فرهنگ‌سازی نقش بسیار تاثیرگذاری در جامعه داشته و در این حوزه تا حدودی موفق بوده است.

سعادت‌فر با اشاره به اهمیت نقش خانواده در زندگی و جامعه خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی اولویت کار برنامه‌های خود را اول خانواده سپس کار بداند چرا که خانواده در موفقیت آنها تاثیر مهمی دارد.

وی توجه به خانواده و تربیت فرزندان را امری ضروری دانست و افزود: نیروی انتظامی می‌تواند  با همکاری همه دستگاه‌های و مردم در طرح‌های  مهم اجرایی موفق باشند.

امام جمعه جیرفت موفقیت امروز دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را نشأت‌گرفته از اسلام، امام و شهدای والامقام دانست و تصریح کرد: امروز پلیس با تلاش مضاعف و حضور فیزیکی به‌ صورت محسوس و نامحسوس توانسته موفقیت‌های بزرگی را کسب کند.

وی با بیان اینکه پلیس با افزایش گشت‌‌ها، ایستگاه‌‌های پلیس و غیره توانسته از وقوع جرائم خرد و سرقت‌‌های کوچک در جامعه جلوگیری کند اظهارداشت: اگر آرامشی داریم مدیون تلاش‌های شبانه روزی نیروی انتظامی و امنیتی هستیم و باید قدردارن آنها باشیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار