سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمان با اشاره به اینکه هیچ اراده‌ای برای حل مشکات اقتصادی کشور و استان وجود ندارد گفت: بعضی‌ها در جلسات فقط ادای حمایت از تولید را در می‌آورند.
کد خبر: ۵۰۵۶۶۲
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۳ 09 October 2017
محمدجواد فدایی امروز عصر در جلسه کارگروه رفع موانع تولید استان کرمان که در سالن پیامبر اعظم(ص) استانداری کرمان برگزار شد اظهارداشت: دیگر در جلساتی که مصوبات آن اجرایی نشود شرکت نمی‌کنم.

وی با انتقاد شدید از عدم همکاری بانک‌ها در استان گفت: عدم همکاری بانک‌ها بزرگترین مانع توسعه در استان است و اختیاری برای عمل کردن به مصوبات جلسات کارگروه ندارند.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمان با بیان اینکه بعضی‌ها فقط ادای حمایت از تولید را درمی‌آوردند گفت: جلسات نباید با نماینده‌ای برگزار شود که هیچ اختیاری ندارند و خود مدیران باید در این جلسات شرکت کنند.

وی با اشاره به اینکه ما اینجا آمده‌ایم تا مشکل واحدهای تولیدی را حل کنیم تصریح کرد: بعضی‌ها بلافاصله بعد از طرح مشکلات، می‌گویند درحیطه اختیارات ما نیست و در مرکز باید تصمیم‌گیری شود.

فدایی با بیان اینکه چرا نمی‌روید تفویض اختیار بگیرید خاطرنشان کرد: اکثر مصوبات یک سال گذشته رفع موانع تولید استان اجرایی نشده است.

وی با بیان اینکه هیچ اراده‌ای برای حل مشکات اقتصادی کشور و استان وجود ندارد افزود: باید شرایط استان را در بحث مشکلات اقتصادی در نظر گرفت و مشکلات را درهمین استان حل کرد.

به گزارش تسنیم، در این جلسه عباس جبالبارزی رئیس کمیسون صنعت و معدن اتاق بازرگانی استان کرمان نیز با انتقاد از عملیاتی نشدن جلسات کارگروه رفع موانع تولید استان و همچنین عدم همکاری برخی بانک‌ها خطاب به رسانه‌های حاضر در جلسه گفت: صحبت‌های من در این جلسه رسانه‌ای نشود و اگر این سخنان منتشر شود تکذیب می‌کنم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار