رئیس و اعضاء کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی و نظارت بر اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی مجلس شورای اسلامی از مجتمع جهان فولاد سیرجان بازدید کردند.
کد خبر: ۵۰۶۴۲۲
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۱ 10 October 2017

حمیدرضا فولادگر رئیس کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی و نظارت بر اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی مجلس شورای اسلامی و نمایندگان محترم این کمیسیون ظهر دوشنبه از شرکت مجتمع جهان فولاد سیرجان بازدید کردند.

شهباز حسن پور نماینده مردم سیرجان و بردسیر و سهیلا جلودارزاده نماینده مردم تهران هم در این بازدید حضور داشت.

اعضای این کمیسیون در ابتدا از کارخانه احیا که فاز یک آن به بهره برداری رسیده و فاز دوم هم در حال احداث است بازدید کردند و از نزدیک در جریان امور قرار گرفتند. در کارخانه احیا مجتمع جهان فولاد سیرجان آهن اسفنجی تولید می شود.

رئیس کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی و نظارت بر اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی مجلس شورای اسلامی به همراه تیم همراهش در ادامه این بازدید در کارخانه ذوب مجتمع جهان فولاد سیرجان که مزین به نام «شهید الله دادی» بوده و در نیمه دوم سال ۹۷ به بهره برداری رسیده است حضور یافتند.

فولادگر در این بازدید فعالیت های مجتمع جهان فولاد سیرجان را نمونه موفقی از خصوصی سازی و واگذاری تولید صنایع پایه به بخش خصوصی دانست و در زمینه همکاری بیشتر مجلس شورای اسلامی با شرکت‌هایی مانند شرکت جهان فولاد سیرجان قول مساعد داد.

علی عباسلو مدیرعامل شرکت مجتمع جهان فولاد سیرجان در این بازدید از حمایت‌های فولادگر از بخش صنعت کشور تشکر کرد.

حسن پور نماینده مردم سیرجان و بردسیر هم از حمایت های فولادگر در زمینه اجرای طرح های شهرستان های سیرجان و بردسیر تشکر کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار