مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان با اعلام زمان تدفین شهدای گمنام در استان کرمان گفت: ۶ شهید گمنام در ۴ نقطه از استان کرمان تدفین می‌شوند.
کد خبر: ۵۰۶۹۸۲
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۶ 11 October 2017
محمد‌مهدی ابوالحسنی اظهار‌ داشت: کرمان، بردسیر و بافت سه شهرستانی هستند که پیکر مطهر 6 شهید گمنام در آنها تدفین می‌شود.

وی با اشاره به اینکه پیکر مطهر 6 شهید گمنام دفاع مقدس پنجشنبه 20 مهرماه جاری وارد کرمان می‌شود گفت: پیکر مطهر این شهدای والامقام ساعت 9:30 در فرودگاه کرمان مورد استقبال مسئولان قرار خواهد گرفت و از آنجا به سمت معراج شهدای کرمان مشایعت خودرویی می‌شوند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان با بیان اینکه پیکر مطهر دو شهید گمنام که در شهر لاله زار بردسیر خاکسپاری می‌شوند، مربوط به عملیات کربلای 4 در منطقه ام‌الرصاص و عملیات بدر است که به ترتیب 20 و 19 سال سن دارند افزود: مراسم وداع با این شهدا روز چهارشنبه 26 مهر‌ماه بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد جامع این بخش انجام می‌شود.

وی بیان کرد: روز پنجشنبه 27 مهر‌ماه ساعت 8:30 پیکرهای مطهر شهدا از مسجد جامع لاله‌زار تا محل خاکسپاری روی دستان مردم ولایت‌مدار این بخش تشییع می‌شوند.

ابوالحسنی با اشاره به اینکه یکر مطهر یک شهید که مربوط به عملیات خیبر و 25 سن دارد در دانشگاه علوم پزشکی کرمان تشییع و خاکسپاری می‌شود، گفت: پیکر مطهر این شهید روز سه‌شنبه 25 مهر‌ماه جاری در دانشگاه علوم پزشکی کرمان دفن می‌شود

وی از دفن یک شهید گمنام در دانشگاه آزاد بافت خبر داد و افزود: پیکر مطهر این شهید والامقام نیز صبح روز دوشنبه 24 مهرماه ساعت 8:30 از میدان امیرکبیر دانشگاه آزاد بافت تا محل تدفین، تشییع و خاکسپاری می‌شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان با بیان اینکه پیکر مطهر دو شهید گمنام در دانشگاه فرهنگیان کرمان تشییع و تدفین می‌شود که یک شهید مربوط به عملیات خیبر و 18 سال سن دارد و شهید دیگر 20 ساله بوده که در عملیات بدر به شهادت رسیده است گفت: پیکر مطهر این شهدا روز شنبه 22 مهرماه جاری از چهارراه شهید رجایی به سمت دانشگاه تشییع و خاکسپاری می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار