فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان شهید حججی را الگویی برای همه مسئولان نظام برشمرد و گفت: آفت خودمحوری، اشرافی‌گری و توقف در کمین مسئولان نظام است.
کد خبر: ۵۰۶۹۹۵
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۰ 11 October 2017
سردار غلامعلی ابوحمزه صبح امروز در آئین تودیع و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حضرت امیرالمونین(ع) شهر کرمان، با بیان اینکه فرمایشات رهبر معظم انقلاب به عنوان چراغ حرکت و راهنمای همه اقشار جامعه است، اظهار داشت: اگر دستورات و فرمایشان رهبری را به‌کار ببندیم کشتی نجات و چراغ راه ما خواهد بود. اطاعت از ولایت کلید سربلندی انسان‌ها و امت‌هاست.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با تاکید بر اینکه بدون ولایت به‌هیچ جا نخواهیم رسید، گفت: از صدر اسلام تاکنون بسیار مشاهده شده که پیروی از ولایت سبب نجات امت‌ها بوده است.

وی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری آفت مسئولان نظام را 8 مورد عنوان کرد و افزود: هر کس در هر پست و مسئولیتی باید مواظبت کرده تا به این آفت‌ها دچار نشود. غرور و خودشیفتگی نخستین این آفت مسئولان بوده که تواضع تنها راه علاج این آسیب است.

سردار ابوحمزه با تاکید بر اهمیت تعادل در هر زمینه‌ای و پرهیز از افراط و تفریط تصریح کرد: خودمحوری، اشرافی‌گری و توقف از دیگر آفت‌هایی بوده که در کمین مسئولان جامعه است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان لذت‌جویی‌های حرام را از دیگر آفت‌های مسئولان برشمرد و افزود: لذت‌های کوتاه‌مدتِ ظاهری در دراز مدت انسان را به سوی تباهی می‌کشاند و باید لذت‌ها از راه حلال باشد.

وی جمع‌کردن ذخایر دنیوی، غفلت و تلاش برای کسب محبوبیت را سه آفت دیگر دانست و افزود: یاد مرگ و یاد خدا انسان را از این آفت‌ها نجات می‌دهد. گاهی مرگ ما سبب عزت ما می‌شود.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان دلیل رشد و تعالی شهید حججی را در توجه به همین دو نکته دانست و خاطرنشان کرد: به فرموده مقام معظم رهبری، شهید حججی حجت را بر همه تمام کرد و معجزه این انقلاب بود و زندگی و مرگ این شهید بزرگوار درسی برای همه ما و مسئولان نظام است.

به گزارش تسنیم، در این جلسه از زحمات سرهنگ علی یحیایی فرمانده سابق ناحیه مقاومت بسیج حضرت امیرالمونین(ع) شهر کرمان تقدیر و سرهنگ محمدعلی نظری به عنوان فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج حضرت امیرالمومنین(ع) منصوب شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار