فرمانده انتظامی ‌عنبرآباد از انهدام ۱۳ باند سرقت خشن در این شهرستان خبر داد و گفت: ۸۰ طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در عنبرآباد اجرا شده است.
کد خبر: ۵۰۷۰۰۳
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۳ 11 October 2017
سرهنگ محمود بیدشکی ظهر امروز همزمان با پنجمین روز از هته ناجا در نشست با اصحاب رسانه در این شهرستان اظهار داشت: پیشگیری از وقوع جرائم اولویت کاری ما در سال 96 است.

وی با بیان اینکه مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر در این شهرستان در دستور کار قرار دارد تصریح کرد: ارتقای امنیت اخلاقی و کاهش وقوع سرقت‌ها، دستگیری سارقان، توقیف موتورسیکلت‌های متخلف و برخورد با افراد شرور در این شهرستان نیز در اولویت است.

فرمانده انتظامی شهرستان عنبرآباد با بیان اینکه با افرادی که قصد شرارت در این شهرستان را دارند برخورد جدی می‌شود گفت: در طول یک ساله گذشته 80 طرح ارتقا امنیت در این شهرستان اجرا شده ‌و وضعیت امنیت در این شهرستان بسیار خوب است.

وی با بیان اینکه یک تن و 800 کیلو گرم مواد مخدر در یک ساله گذشته در این شهرستان کشف شده است، خاطرنشان کرد: همچنین در این زمینه 106 نفر ‌دستگیر و 38 منزل خرده‌فروشی در این شهرستان پلمب شده است

بیدشکی با تاکید براینکه قتل‌هایی که در این شهرستان رخ داده امنیتی نبوده و در این شهرستان جرائم خشن و امنیتی نداریم اظهارداشت: ریشه همه این قتل‌ها بر اثر اختلافات خانوادگی بوده است.

وی با اشاره به اینکه از یک ساله گذشته تاکنون 2 هزار و 435 نفر از بزهکاران دستگیر و تحویل مقامات قضایی داده شدند گفت: در برخورد با صنوف 280 واحد متخلف در این شهرستان پلمپ شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان عنبرآباد با اشاره به افزایش 73 درصدی دستگیری‌ها در این شهرستان بیان کرد: کاهش 4 درصدی سرقت‌های خرد در این شهرستان را داشتیم که اکثر سارقین معتادان بودند.

وی با بیان اینکه 278 عدد کشف اموال مسروقه را در این شهرستان داشتیم عنوان کرد: 200 نفر در این ارتباط دستگیر شده ‌که این نشان از ظرفیت نیروی انتظامی در این شهرستان است.

بیدشکی با اشاره به جمع‌آوری تجهیزات ماهواره‌ای‌ در این شهرستان، خاطرنشان کرد: هزار و 400 ماهواره در یک ساله گذشته در این شهرستان جمع‌آوری شده است.

وی با تاکید براینکه هزار و 935 دستگاه وسایل نقلیه در یک ساله اخیر توقیف شده است، بیان کرد: کاهش 22 درصد متوفیان حوادث رانندگی در برون شهر و 200 درصدی برون شهری را داشتیم.

فرمانده انتظامی شهرستان عنبرآباد با اشاره به  کاهش 10 درصدی جرائم امنیتی در این شهرستان گفت: همچنین افزایش 48 درصدی دستگیری سارقان و 73 درصدی مجرمین بزهکار را در یک سال گذشته داشتیم.

وی با تاکید بر افزایش 21 درصدی کشف سلاح شکاری اظهار داشت: انهدام 13 باند سرقت خشن و 14 باند که اقدام به شرارت داشتند در سال گذشته انجام شده است.

بیدشکی با اشاره به کشف سوخت قاچاق در این شهرستان تصریح کرد: 32 هزار و 420 لیتر سوخت قاچاق در 7 ماهه گذشته کشف شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار