مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان کرمان با تاکید بر اینکه ۲۰ هزار نفر در مجموع در معادن استان مشغول به کار هستند گفت: پرداخت حقوق کارگران معادن زغال سنگ دو ماه معوقه دارد.
کد خبر: ۵۰۷۰۱۱
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۰ 11 October 2017
رضا اسماعیلی با اشاره به وجود 23 معدن زغالسنگ در استان کرمان اظهار داشت: از این تعداد معدن 17 معدن فعال و بقیه به دلیل مسائل و مشکلات امنیتی و یا نداشتن صرفه اقتصادی تعطیل شده است.

وی با اشاره به اینکه نزدیک به 7 هزار نفر در معادن زغال سنگ استان مشغول به کار هستند تصریح کرد: قسمت عمده معیشت مردم شهرستان‌های راور، کوهبنان و زرند از این راه تامین می‌شود.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان کرمان با تاکید بر اینکه 20هزار نفر در مجموع در معادن استان مشغول به کار هستند گفت: پیگیری جدی‌تر و گسترده‌تر مسایل ایمنی، رفاهی، حقوق و مزایای معادن و کارگران از وظایف اصلی ما است.

وی با اشاره به اینکه در جلسه کمیسیون اقتصادی مجلس مقرر شد تا دهم هر ماه از محل پرداخت پول زغالی که ذوب‌آهن به شرکت زغال سنگ پرداخت می‌کند حقوق کارگران و هزینه لازم جهت تامین تجهیزات لازم برای معادن فراهم شود گفت: در ماه اول این پول پرداخت شد و این ماه هنوز پرداخت نشده است و هم اکنون پرداخت حقوق کارگران دو ماه معوقه دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار