فرمانده انتظامی سیرجان از طرد ۵ هزار نفر اتباع بیگانه غیرمجاز از شهرستان سیرجان خبر داد و گفت: این افراد فاقد مجوز قانونی بودند.
کد خبر: ۵۰۷۰۲۲
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۲ 11 October 2017
سرهنگ محمدرضا ایران‌نژاد امروز در نشست هم‌اندیشی با اصحاب رسانه اظهار داشت: در سال گذشته شهرستان سیرجان توانست در خصوص تامین امنیت در استان کرمان مورد تکریم قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه سیرجان از شهرهایی بود که حوادث از پیش تعیین شده برای آن تدارک دیده شده بود افزود:  قبل و بعد از انتخابات با وجود حواشی که پیش آمد با تدابیر اندیشیده شده امنیت شهر مدیریت شد.

فرمانده انتظامی شهرستان سیرجان نقش مسئولان را لازمه اثر بخشی کار پلیس عنوان کرد و ابراز داشت: همه مسئولان نقش خود را به خوبی ایفا کردند اما باید برای جلوگیری از وقوع جرم نهاد‌های فرهنگی به کمک پلیس بیایند.

وی از افزایش 60 درصدی  کشف سرقت‌ها در سیرجان خبر داد و بیان کرد : در یک سال گذشته در سیرجان سرقت مسلحانه نداشتیم و سرقت‌های خرد 22 در صد کاهش داشته است.

ایران‌نژاد حساسیت‌های امنیتی را مانع بزرگی برای تامین امنیت عنوان کرد و گفت:  در جریان آدم‌ربایی اخیر با وجود حساسیت‌هایی که ایجاد شد اما پلیس توانست در کمترین زمان ممکن کودک ربوده شده را آزاد کند.

وی با اشاره به انهدام 38 کارگاه مشروبات الکلی در سیرجان تصریح کرد: در طی یک سال گذشته بیش از 4 تن مواد مخدر با همکاری مردم کشف شده‌ است.

فرمانده انتظامی سیرجان از طرد 5 هزار نفر اتباع بیگانه غیرمجاز از شهرستان سیرجان خبر داد و اظهار داشت: این افراد فاقد مجوز قانونی بودند و وجود آنها امنیت جامعه را به خطر می‌انداخت .

وی با اشاره به آمار قابل توجه خوروهای اضافه شده به ناوگان حمل و نقل شهری سیرجان، افزود: بیش از چهار هزار خودرو طی یک سال گذشته به ناوگان حمل نقل شهری سیرجان اضافه شده است.

ایران‌نژاد برخورد پلیس با متخلفان جرایم سایبری را از اقدامات مهم پلیس فتا در سیرجان برشمرد و افزود: در یک سال گذشته بیش از 130 پرونده جرایم سایبری در سیرجان تشکیل شده است.

وی با اشاره به اینکه بیشتر پرونده‌ها جرایم سایبری در بحث کلاهبرداری است تاکید کرد: پلیس با هتک حرمت افراد در فضای مجازی به شدت برخورد خواهد کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار