فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: چرا باید استان کرمان با وجود معادن، ذخائر، شرکت‌ها، باغ‌های کشاورزی فراوان که در منطقه و کشور حرف اول را می‌زند، این همه فقیر و بیکار داشته باشد؟
کد خبر: ۵۰۸۱۹۴
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۹ 14 October 2017
سومین یادواره شهدای محله حضرت ولی‌عصر(عج) کرمان با حضور یک شهید گمنام دفاع مقدس برگزار شد.

این مراسم که با حضور سردار ابوحمزه فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان، پورابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، خانواده شهدا و دیگر مردم کرمان برگزار شد با مداحی، خاطره گویی و مراسم دیگر همراه بود.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در این مراسم گفت: در دوران ما هم کسانی هستند که از مقام و ثروت  خود سوءاستفاده می‌کنند و پاسخگوی هیچ کس نیستند.

وی ادامه داد: چرا باید استان کرمان با وجود معادن، ذخائر، شرکت‌ها، باغ‌های کشاورزی فراوان که در منطقه و کشور حرف اول را می‌زند، این همه فقیر و بیکار داشته باشد؟

سردار ابوحمزه با تاکید بر اینکه باید مماشات، تعارف و زد و بندهای سیاسی را کنار بگذاریم، گفت: باید افرادی را که به دنبال سوءاستفاده از بیت‌المال هستند را به مراجع قانونی و مردم معرفی کنیم.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان نخستین و مهمترین وظیفه و تکلیف را در زمان فعلی اطاعت از ولایت دانست و افزود: باید مطیع و پیرو ولایت باشیم که در غیر این صورت به ضلالت می‌رسیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار