رئیس کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان رفسنجان گفت: ۱۷۰ نفر تحت پوشش برنامه های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان رفسنجان قرار دارند.
کد خبر: ۵۰۸۸۷۱
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۷ 15 October 2017
مهرداد حدادی شنبه شب در حاشیه عیادت از کودکان بستری در بخش اطفال بیمارستان علی ابن ابیطالب رفسنجان اظهار داشت: برنامه های کانون در سه بخش فرهنگی، هنری و ادبی است که بخش فرهنگی شامل فعالیتهای فرهنگی مانند قصه گویی، نشریه دیواری، آموزش الکترونیک و آموزش زبان انگلیسی است.

وی افزود: بخش های هنری شامل آموزش زبان انگلیسی و بخش ادبی کلاسهای داستان و شعرخوانی است که رده سنی هفت تا ۱۷ ساله را تحت پوشش قرار می دهند.

حدادی بزرگترین سرمایه کانون را اعتماد والدین به کانون دانست و یادآور شد: همین امر باعث شده اعتبار خوبی داشته باشیم و البته کارکنان کانون نیز آموزش دیده هستند و تجربه خوبی دارند و مسائل تربیتی و اعتماد به نفس را به طور غیرمستقیم به بچه ها آموزش می دهند.

رئیس کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان رفسنجان در ادامه به برنامه های اجرا شده توسط کانون به مناسبت هفته کودک اشاره و بیان کرد: به مدت سه روز، برنامه های نقاشی، کلاس کاردستی و نمایش فیلم برای کودکان هفت تا ۱۲ ساله داشتیم که ۱۸۰ نفر از دانش آموزان مدارس روستاهای حومه شهر از این برنامه ها استقبال کردند.

حدادی افزود: اجرای برنامه قصه گویی با عنوان نمایش خلاق عیادت از بخش کودکان بیمارستان علی ابن ابیطالب (ع) از دیگر برنامه هایی است که اجرا شده است.

وی اضافه کرد: برنامه جشنواره قصه گویی نیز با شرکت ۱۴ قصه گو از سراسر استان برگزار می شود که تعدادی از برگزیدگان آن، برای جشنواره بین المللی قصه گویی کانون انتخاب می شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار