مراسم وداع با پیکر مطهر دو شهید گمنام در دانشگاه فرهنگیان کرمان برگزار شد.
کد خبر: ۵۰۸۸۹۰
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۹ 15 October 2017
مراسم وداع با پیکر مطهر دو شهید گمنام شامگاه شنبه با حضور سردار حسنی مدیر‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان، سرهنگ محمد‌مهدی ابوالحسنی مدیر‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان و دانشجویان کرمان در دانشگاه فرهنگیان کرمان برگزار شد.

در این مراسم که با حضور باشکوه دانشجویان دختر و پسر و جوانان هیئتی و انقلابی شهر کرمان همراه بود سردار محمدرضا حسنی‌سعدی مدیر‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان اظهار‌ داشت: باید شاکر خداوند باشیم که به ما توفیق داده تا در مراسم شهدا حاضر شویم.

وی با اشاره به اینکه هنوز تعداد زیادی از خانواده‌های شهدا هستند که چشم‌انتظار فرزندان خود هستند گفت: خانواده‌های شهدا سرمایه‌های اجتماعی کشور هستند و دعای خیر آنها پشتوانه نظام اسلامی است.

مدیر‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان با بیان اینکه باید حضور شهدا در این برهه از زمان را درک کرده و از رفتار و اعمال خود مراقبت کنیم افزود: شهدا عامل وحدت در جامعه هستند و روی اخلاص و نیت شهدا همه در کشور اتفاق نظر دارند.

وی با اشاره به اینکه شهدا امام زمان خود را یاری کردند و با یک اشاره امام خمینی‌(ره) به جبهه‌ها شتافتند خاطر‌نشان کرد: باید از خود سوال کنیم که آیا ما از امام زمان خود پیروی می‌کنیم و آیا در مسیر شهدا گام برمی‌داریم.

حسنی‌سعدی با بیان اینکه شهدا مظهر حقانیت انقلاب اسلامی ایران هستند و با حضور خود شوری معنوی در شهر ایجاد می‌کنند گفت: ما زیر بار دین شهدا هستیم و امروز خوب درس خواندن و پیشرفت در همه عرصه‌ها باعث عزتمندی نظام اسلامی می‌شود که شهدا برای آن خون دادند.

وی با اشاره به اینکه امروز هر آنچه که داریم مرهون خون با برکت شهدا است افزود: نام و یاد شهدا باید همیشه در کشور زنده بماند و مادامی که یاد شهدا در کشور زنده است، انقلاب اسلامی ایران نیز حفظ می‌شود.

مسئول روابط عمومی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان در حاشیه این مراسم در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در کرمان اظهار‌ داشت: پیکر مطهر این دو شهید گمنام روز یکشنبه از ابتدای خیابان سلمان فارسی کرمان بر روی دستان مردم کرمان تشییع و در محل در دانشگاه فرهنگیان کرمان تدفین می‌شوند.

به گزارش تسنیم آئین وداع با پیکر مطهر دو شهید گمنام دفاع مقدس در دانشگاه فرهنگیان شهر کرمان با مداحی مداح اهل‌بیت‌(ع) عادل رضایی و برنامه‌های متنوع فرهنگی مذهبی همراه بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار