رئیس اداره میراث فرهنگی زرند با اشاره به اینکه ۳ هزار نفر صنعتگر در شهرستان زرند فعالیت دارند و از این تعداد نزدیک به هزار نفر جهت بیمه به تامین اجتماعی معرفی شده‌اند گفت: توسعه بخش صنایع دستی زرند نیازمند بهره‌گیری از روش‌های بازاریابی جدید است.
کد خبر: ۵۰۸۸۹۲
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۷ 15 October 2017
محمد اسلامی ، با اشاره به قابلیت‌های صنایع دستی در ایجاد اشتغال سریع، ارزان و پایدار اظهار داشت: بدون تردید یکی از مهمترین شیوه‌های تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی، توجه به صنایع دستی است که شهرستان زرند در این زمینه گام‌های موثری برداشته است.

وی با اشاره به اینکه 3 هزار نفر صنعتگر در شهرستان زرند فعالیت دارند و از این تعداد نزدیک به هزار نفر جهت بیمه به تامین اجتماعی معرفی شده‌اند، اظهارداشت: صنعتگران زرندی بیشتر در رشته‌های پته‌دوزی، گلیم گل‌برجسته، سرمه‌دوزی، معرق و منبت، سفالگری و چهل‌تکه دوزی فعالیت دارند.

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان زرند با بیان اینکه برای ساماندهی اطلاعات کارگاههای صنایع دستی در سطح شهرستان زرند تابلوهای فلزی کوچکی روی دیوارخانه ها نصب شده که روی آنها کارگاه صنایع دستی قید شده است، افزود: در حال حاضر فقط در حوزه تولید و فروش پته حدود40 فروشگاه در شهرستان زرند فعالیت صنفی دارند.

وی با بیان اینکه صنایع دستی شهرستان زرند نسبت به سایر شهرستان‌های استان کرمان از آمار بیمه شدگان بالایی برخوردار است تصریح کرد: این نشان از فرصت شغلی بسیار خوب در صنایع دستی شهرستان زرند است.

اسلامی افزود: توسعه بخش صنایع دستی زرند نیازمند بهره‌گیری از روش‌های بازاریابی جدید است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار