رئیس کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان کرمان با اشاره به ظرفیت‌های عظیم استان کرمان در حوزه میراثی و گردشگری گفت: انتظار داریم مجموع برنامه‌هایی که از کرمان در شبکه‌های سراسری پخش می‌شود، افزایش پیدا کند.
کد خبر: ۵۱۰۰۰۴
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۴ 17 October 2017
مهدی سیاوشی امروز صبح در جلسه کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی استان کرمان که با حضور علیرمضانی مدیر‌کل صدا و سیمای استان کرمان برگزار شد، اظهارداشت: در حال حاضر تصویری که از استان کرمان در کشور مطرح است، تصویر خوبی نیست.

وی با اشاره به ظرفیت‌های عظیم استان کرمان در حوزه میراثی و گردشگری و جاذبه‌های تاریخی گفت: هنوز در داخل کشور استان کرمان ناشناخته است و مردم با ظرفیت‌های گردشگری آن آشنا نیستند.

رئیس کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان کرمان با بیان اینکه کرمان استانی چهارفصل است افزود: اگر استان کرمان به‌خوبی معرفی شود در تمام فصول سال می‌توانیم گردشگر داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه صدا و سیما و سایر رسانه‌های استان در فرآیند توسعه نقش مهمی دارند و از ارکان توسعه استان هستند خاطر‌نشان کرد: انتظار داریم مجموع برنامه‌هایی که از کرمان در شبکه‌های سراسری پخش می‌شود، افزایش پیدا کند.

سیاوشی با بیان اینکه افراد موفق و نخبه زیادی در سراسر کشور وجود دارد که اهل کرمان هستند گفت: صدا و سیما می‌تواند از ظرفیت این افراد استفاده کرده و با برنامه‌سازی با حضور آنها به معرفی کرمان کمک کند.

در این جلسه احمد علیرمضانی مدیر‌کل صدا و سیمای استان کرمان نیز با اشاره به اینکه حمایت از صنعت گردشگری را وظیفه خود می‌دانیم اظهار‌داشت: شبکه کرمان در خارج از استان از بیننده بسیار خوبی برخوردار است.

وی با اشاره به اینکه در دو سال گذشته اتفاقات بسیار خوبی در مرکز کرمان افتاده و بر این اساس آمار گردشگران از استان کرمان افزایش پیدا کرده است افزود: دو سریال با عناوین "سرسرا" و "خانه بی‌بی گندم" تولید مرکز کرمان به مبحث گردشگری کرمان پرداخته است که یکی از آنها در 53 قسمت همزمان از شبکه دو سراسری نیز پخش شد.

مدیر‌کل صدا و سیمای استان کرمان ساخت برنامه روستا به روستا را از دیگر برنامه‌های حوزه گردشگری در استان عنوان کرد و گفت: امروز نیز به‌مناسبت 24 مهر سالروز واقعه 24 مهر در کرمان از مسجد جامع کرمان برنامه‌های پیرامون این واقعه از شبکه‌های مختلف سراسری پخش شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار