رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت با بیان اینکه مشکلات موجود در حوزه بهداشتی و درمانی دهستان رمشک بصورت جدی در دستور کار قرار دارد گفت: ارائه خدمت به مناطق محروم را اولویت اول این دانشگاه است.
کد خبر: ۵۱۰۰۱۹
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۶ 17 October 2017
ایمان قاسم‌زاده صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به مشکلات بهداشتی و درمانی دهستان رمشک اظهارداشت: دانشگاه علوم پزشکی جیرفت در راستای خدمات رسانی به این منطقه نهایت تلاش خود را به کار گرفته است.

وی ارائه خدمت به مناطق محروم را اولویت اول این دانشگاه دانست و تصریح کرد: دورترین مناطق حوزه تحت پوشش دانشگاه اولویت نخست ما است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت‌ با تاکید براینکه مرکز جامع خدمات سلامت دهستان رمشک نیمه تمام است و باید تکمیل شود، عنوان کرد: تکمیل و تجهیز این مرکز در کمترین زمان ممکن برای ارائه خدمات مناسب به مردم این منطقه انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه این مرکز بیش از شش سال است که پیشرفت فیزیکی 98 درصد دارد، گفت: برای تجهیز و ارائه خدمات مناسب بهداشتی به دانشگاه علوم پزشکی جیرفت تحویل داده نشده است و این باعث ایجاد مشکلات زیادی برای مردم منطقه شده است.

قاسم‌زاده افزود: هیچ تفاوتی در ارائه خدمات بین مذاهب و قومیت‌ها وجود ندارد و به همه مناطق به یک اندازه توجه می‌شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت با بیان اینکه مردم رمشک سال‌ها است که در محرومیت بسر می‌برند، گفت: با وجود کارهایی که در این منطقه انجام شده اما هنوز محرومیت رفع نشده است.

وی خاطرنشان کرد: تلاش داریم ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به این منطقه و سایر مناطق جنوب کرمان ارتقا پیدا کند تا شاهد مشکلات بهداشتی نباشیم.

قاسم‌زاده با بیان اینکه با تجهیز و راه‌اندازی ساختمان جدید مرکز جامع خدمات سلامت رمشک خدمات مانند دندانپزشکی، آزمایشگاه و غیره به مردم این منطقه ارائه می‌شود تصریح کرد: راه‌اندازی مرکز درمان بستری در رمشک برای ارائه خدمات لازم به مردم در دستور کار است.

وی اظهار داشت: تلاش می‌کنیم تا بلوک زایمانی هم در همین مرکز آماده شود تا مردم خدمات لازم را دریافت کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت با اشاره به عقرب‌گزیدگی در این منطقه، گفت: بخش قابل توجهی از مراجعات عقرب‌گزیدگی به مراکز بهداشتی و درمانی جنوب کرمان درمان شده است.

وی با اشاره به مرگ‌های ناشی از عقرب‌گزیدگی در منطقه اظهارداشت: تمام موارد منجر به فوت به دلیل خود درمانی و مراجعه دیرهنگام به مراکز بهداشتی اتفاق افتاده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار