رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان کرمان گفت: با استفاده از ایجاد پنل‌های خورشیدی اشتغال مولد برای دو هزار نفر از مددجویان کمیته امداد استان کرمان انجام می‌شود.
کد خبر: ۵۱۰۰۲۳
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۱ 17 October 2017
سید‌مهدی طبیب‌زاده امروز در جلسه کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی استان کرمان اظهارداشت: استان کرمان باید با استفاده از روشهای نوین هنری به دنیا معرفی شود.

وی با اشاره به اینکه رویکرد اتاق بازرگانی استان کرمان جوانگرایی است گفت: حضور جوانان در کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی استان ارزشمند است و استفاده از ایده‌های نو، می‌تواند ما را در اجرای برنامه‌های اتاق کمک کند.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان کرمان با بیان اینکه در آینده نزدیک انجمن جوانان کارآفرین کرمان تشکیل می‌شود افزود: امروزه صنعت گردشگری در مسیر توسعه استان نقش مهمی دارد و به توسعه اقتصادی استان کمک می‌کند.

وی با اشاره به اینکه اتاق بازرگانی استان کرمان برنامه‌های زیادی در رابطه با توسعه اقتصادی استان و اشتغال دارد خاطر‌‌نشان کرد: با استفاده از ایجاد پنل‌های خورشیدی اشتغال مولد برای دو هزار نفر از مددجویان کمیته امداد استان کرمان انجام می‌شود که هزار و 400 نفر از آنها زنان سرپرست خانوار هستند که دارای درآمد پایدار می‌شوند.

در این جلسه سیدمحمدرضا معین‌زاده میرحسینی رئیس کمیسیون گردشگری و اصناف شورای شهر کرمان نیز با اشاره به اینکه در شورای پنجم گردشگری و اصناف تشکیل شد گفت: نگاه شورای شهر کمک به ارتقای صنعت گردشگری در کرمان است.

وی حضور گردشگران در کرمان را یک ظرفیت بزرگ برای توسعه استان دانست و افزود: حضور توریسم در کرمان کمک می‌کند تا تبلیغات منفی دشمنان علیه ایران خنثی شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار