مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت : در شش ماهه اول سال جاری چهار برنامه فرهنگی و هنری در سطح ملی در کرمان برگزار شده است.
کد خبر: ۵۱۰۵۵۵
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۶ 18 October 2017
محمد رضا علیزاده در جلسه امروز که با حضورمشاور عالی معاونت حقوقی امور مجلس و استان‌های وزارت ارشاد و نماینده اداره کل امور استان‌های وزارت فرهنگ ارشاد اسلامی و روسای ادارت فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان‌های استان کرمان برگزار شد اظهار داشت: در شش ماهه نخست سال جاری چهار برنامه ملی در  کرمان برگزار شده است.

وی با اشاره به اینکه کنگره بین‌المللی پیامبراعظم‌(ص)، جشنواره ملی موسیقی نواحی کشور، جشنواره شعر رضوی و جشنواره ملی هنرهای تجسمی چهار برنامه ملی بوده که در استان کرمان برگزار شد افزود: این اقدامات ملی با همه مشکلات و کمبودها  در کنار رویدادهای متعدد فرهنگی و هنری  دیگر در این شش ماه انجام شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان با اشاره به آرامشی که در حوزه فرهنگ و هنر استان وجود دارد، گفت: با وجود همه مشکلات و تنگناها در بخش  مالی توانستیم آرامش را در حوزه فرهنگ و هنر ایجاد کنیم.

وی تصریح کرد: روسای ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی  هم توانسته‌اند تلاش‌های فرهنگی را  با محوریت امامان جمعه ، فرمانداران و  دستگاه های فرهنگی به سمت انسجام برده و با کمترین تنش، نهایت تلاش خود  را در زمینه‌های فرهنگی انجام دهند و این یکی از ویژگی‌های خوب دستگاه فرهنگی استان  است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار