مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در دانشگاه علوم پزشکی کرمان با اشاره به اینکه ترامپ باید سرگذشت صدام را در جنگ با ایران مطالعه کند گفت: اگر توده ملت ایران در آرامش هستند به واسطه ایثارگری‌های شهدا است.
کد خبر: ۵۱۰۵۹۸
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۶ 18 October 2017
حجت‌الاسلام علی عارفی امروز در مراسم تشییع و تدفین شهید گمنام در پردیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان با اشاره به اینکه شهدا از مال و جان خود در راه اسلام گذشتند اظهار‌ داشت: شهدای گمنام حتی از نام خود هم گذشتند تا ایثارگری خود را به اوج برسانند.

وی با بیان اینکه زمانی که ملی‌گرایان به آمریکا پناه بردند شهدا از خاک این مرز و بوم دفاع کردند گفت: کجا هستند آنها که خود را حامی ملت ایران می‌دانستند و ببینند که آمریکا چه جنایاتی را علیه مردم ایران انجام داده است.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در دانشگاه علوم پزشکی کرمان با اشاره به اینکه شهدا جان خود را برای تعالی و ارزش‌های دینی فدا کردند افزود: امروز دانشگاه علوم پزشکی کرمان اگر در آرامش و امنیت است و اگر توده ملت ایران در آرامش هستند به واسطه ایثارگری‌های شهدا است.

وی با بیان اینکه امروز بعد از 30 سال در دانشگاه انقلاب به پا شد خاطر‌نشان کرد: شهدا از انسانیت و دین دفاع کردند و نامشان هر روز زنده‌تر می‌شود.

حجت‌الاسلام عارفی با بیان اینکه بعد از 30 سال به ما یاد دادند که سربازان امام خمینی‌(ره) زنده هستند تصریح کرد: جوانان نسل چهارم انقلاب نیز همچون شهید حججی سر را در برابر امامت و ولایت فدا خواهند کردند.

وی با بیان اینکه امروز ترامپ باید سرگذشت صدام را در جنگ با ایران مطالعه کند و خود را به دیوانگی نزند گفت: سربازان روح‌الله صدام دیوانه را به زباله‌دان تاریخ فرستادند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در دانشگاه علوم پزشکی کرمان با اشاره به اینکه ندای "مرگ بر آمریکا" در ایران هر روز بلند‌تر فریاد زده می‌شود افزود: ندای مردم مرگ بر آمریکا است و این فریاد، مرگ بر ملت آمریکا نیست بلکه مرگ بر ستیز، ظلم و تروریسم است.

وی با بیان اینکه دشمن بداند ارزش‌های این انقلاب را نمی‌تواند پایمال کند و سپاه افتخار این‌ ملت است اظهار داشت: امروز مقابله با تروریسم در بازوی توانمند سپاه همیشه انقلاب اسلامی است, پلیدی، ظلمت و شیطنت آمریکا، لحظه‌ای از حب ایران در برابر ارزش‌های اسلامی کاهش نمی‌دهد.

به گزارش تسنیم مراسم تشییع و تدفین شهید گمنام در پردیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان با مداحی مداحان اهل بیت‌(ع) و عزاداری و سینه‌زنی جوانان و دانشجویان همراه بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار