فرماندار بم گفت: کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان بم در بحث پرداخت تسهیلات اشتغال خرد رتبه اول استان را کسب کرده است.
کد خبر: ۵۱۰۶۰۴
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۳ 18 October 2017
رضا اشک ظهر امروز در جلسه کارگروه اشتغال خرد شرق استان کرمان که با حضور نماینده مردم بم، ریگان، فهرج و نرماشیر در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان کرمان، روسای کمیته امداد و فنی و حرفه‌ای شهرستان‌های شرق استان در بم برگزار شد، اظهار داشت: کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان بم رتبه اول استان کرمان را در بحث پرداخت تسهیلات اشتغال خرد کسب کرده است.

وی با بیان اینکه فقرزدایی و اشتغالزایی دو مقوله جدا از هم هستند تصریح کرد: کمیته امداد باید در برخی نقاط فقرزدایی و در برخی نقاط اشتغالزایی را در برنامه خود قرار دهد.

فرماندار بم با تاکید بر اینکه در بخش قالیبافی کارهای خوبی در شهرستان انجام شده است افزود: آموزش قالیبافی با نقشه و بازار فروش محصولات به عهده کمیته امداد امام خمینی(ره) است.

وی با بیان اینکه در سال 96 تا کنون برای 429 نفر اعتبار اشتغالزایی اختصاص داده شده گفت: این اعتبارات به میزان 7 میلیارد و 50 میلیون تومان از طریق تسهیلات بانکی بوده است.

اشک عنوان کرد: صندوق اشتغال نیازمندان به کمیته امداد اختصاص یافته که تاکنون به 133 نفر مبلغ 2 میلیارد و 400 میلیون تومان وام پرداخت شده است.

وی خواستار پرداخت تسهیلات بانکی با ضمانت زنجیره‌ای به مددجویان کمیته امداد شد و گفت: بانک‌ها باید در زمینه ایجاد اشتغال برای مددجویان کمیته امداد از ما حمایت کنند.

فرماندار بم با بیان اینکه با کمک معین اقتصادی منطقه و فرمانداران شهرستان‌های شرق استان کرمان در زمینه پرورش شتر شیرده اقداماتی انجام شده است افزود: تامین امکانات زیربنایی، علوفه و احداث کارخانه شیر در دستور کار است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار