نماینده ولی‌فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران به خارج از مرزها رسیده است گفت: آمریکا از موشک و سلاح‌های دوربرد ما نمی‌ترسد، او از بسیجیان شیعی ما می‌ترسد که در میدان عمل، امتحان خود را پس دادند.
کد خبر: ۵۱۰۶۱۳
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۱ 18 October 2017
حجت‌الاسلام‌ علی عربپور شامگاه سه‌شنبه در آئین تودیع و معرفه مسئول جدید نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه حضرت رسول(ص) شهرستان کرمان اظهار‌داشت: هر کس بندگی خالصانه خدا را انجام بدهد، خداوند او را عزیز می‌کند و شهدای ما در نزد خداوند عزیز شدند.

وی با اشاره به اینکه عزیز یعنی نفوذناپذیر و امام امت این ویژگی را داشت و عبد صالح خداوند بود گفت: نفوذناپذیری یعنی اگر همه عالم به بلندگوی تبلیغاتی تبدیل شود، نمی‌تواند روی شیعه واقعی اثری بگذارد و دلش قرص است.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه تقوا کلیدی است که بر روی هر قفلی امتحان شود، باز می‌شود افزود: تقوا تمرین و ممارست می‌خواهد و سند 2030 حلال مشکلات جامعه شیعی نبوده و حلال مشکلات ما قرآن و کلام معصومین‌(س) است.

وی با اشاره به اینکه استقامت در مقابل زورگویان، ستمگران و مستکبران عالم برای انسان عزت می‌آورد،‌ خاطر‌نشان کرد: مستکبران عالم از کوچه و بزرگ باید بدانند که شیعه نفوذناپذیر است و مقابله با آنها را جهاد کبیر می‌داند.

عربپور با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم گفت: امروز شهدای ما آنچنان قدرتی برای نظام اسلامی آفریدند که رئیس جمهور آمریکا از ترس به خود می‌لرزد و از روی ترس غرش می‌کند.

وی با بیان اینکه نعره‌های ترامپ از سر ضعف و ترس بوده و از سر قدرت نیست افزود: آمریکا از موشک و سلاح‌های دوربرد ما نمی‌ترسد، او از بسیجیان شیعی ما می‌ترسد که در میدان عمل، امتحان خود را پس دادند.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اینکه شیعه فقط از خدا یاری می‌خواهد و به غیر خدا متوسل نمی‌شود تصریح کرد: امروز ایران شیعی عراق، سوریه، یمن و ... را نیز بسیج کرده و قیامی به نام اربعین راه‌اندازی کرده است.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی دست‌آورد بزرگ شیعه است و به این سادگی به دست نیامده است گفت: شهدای انقلاب اسلامی این راه را با یقین و ایمان کامل رفتند و در این مسیر کوچکترین تهدیدی نداشتند.

عربپور با بیان خاطراتی از حضور در سوریه و مبارزه با داعش در کنار شهید محسن حججی افزود: در منطقه‌ای بین حمس و دیر‌الزور در ماه مبارک رمضان امسال از شهید حججی پرسیدم که دلت برای بچه‌ات تنگ نشده که شهید حججی در پاسخم گفت، این راه دراز است و بچه‌ها هم به من می‌رسند.

وی با اشاره به اینکه شهید حججی به من گفت که پیمان بستم تا مانند علی‌اکبر امام حسین‌(ع) شهید شوم اظهار‌داشت: شهید حججی به معنای کامل اخلاص داشت و در شبهای ماه مبارک رمضان نیم ساعت هم نخوابید و مشغول عبادت بود.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه دشمن این همه تبلیغات منفی در فضای مجازی علیه نظام اسلامی و مردم ایران انجام داد و شهادت شهید حججی همه این تبلیغات را خنثی کرد گفت: داعش آمد تا با دین خدا بجنگد اما خدا او را بر زمین زد.

وی با اشاره به اینکه ارتش بعث عراق در طول هشت سال دفاع مقدس دشمن بسیجیان و پاسداران ما بود و برای سر حاج قاسم سلیمانی جایزه تعیین کرده بود افزود: امروز سردار سلیمانی در عراق فرماندهی می‌کند و خار چشم دشمنان اسلام شده است.

عربپور با بیان اینکه زمین انسان را به مقصد نمی‌رساند و باید آسمانی شویم تا به مقصد الهی برسیم، خاطر‌نشان کرد: شهدا آسمانی شدند و التزام عملی به ولایت فقیه ما را آسمانی می‌کند و تجلی امروز ولایت، امام خامنه‌ای است.

به گزارش تسنیم، در آئین تودیع و معرفه مسئول جدید نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه حضرت رسول(ص) شهرستان کرمان، از تلاش‌های حجت‌الاسلام کمالی تجلیل و حجت‌الاسلام جعفری به عنوان مسئول جدید نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه حضرت رسول(ص) شهرستان کرمان معرفی شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار