کارشناس اعزام و استقرار اداره کل تبلیغات اسلامی از جذب پنج مبلغ مهاجر به طرح استقرار در شهرستان های استان کرمان خبر داد.
کد خبر: ۵۱۰۶۲۸
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۲ 18 October 2017
حجت‌الاسلام بختیار علیدادی از استقرار و جذب تعداد پنج مبلغ به شهرستان های رودبار، فهرج و ریگان برای تبلیغ و استقرار به این شهرستان ها خبر داد.

وی بر ضرورت فراهم شدن بستر اعزام مبلغ به روستاهای محروم تاکید کرد و افزود: نگاه ویژه به مناطق محروم در موضوع اعزام مبلغ می تواند با به کارگیری مبلغان بومی و احداث خانه‌های عالم با مشارکت بخشداری و دهیاری ها و همچنین نهادهای زیربط محقق شود.

حجت‌الاسلام علیدادی تاکید کرد: حضور روحانیون در روستاها می تواند به ترویج سبک زندگی اسلامی، دوری از بدعت‌های نادرست، دوری از معضلات اجتماعی و... منجر شود.

وی افزود: خوشبختانه اداره کل تبلیغات اسلامی استان کرمان در مقوله ساخت خانه های عالم روستایی توجه خوبی به توسعه فرهنگی روستاهای محروم دارد که امیدواریم این مقوله در سال جاری تقویت شود.

حجت‌الاسلام علیدادی تصریح کرد: امنیت، گرمی هوا و مکان استقرار از جمله مشکلاتی است که مبلغان در اعزام به مناطق با آنها رو به رو هستند که این مسائل سختی فعالیت‌های تبلیغی را افزایش می‌دهد.

گفتنی است این تعداد مبلغ از دفتر تبلیغات اسلامی قم هستند که به این مناطق اعزام می شوند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار