مدیر‌کل فرودگاه‌های استان کرمان با اشاره به اینکه خاکبرداری احداث باند دوم فرودگاه کرمان پیشرفت خوبی داشته است، گفت: برای اجرای مرحله تثبیت بستر باند، منتظر جواب آزمایشگاه مکانیک خاک هستیم.
کد خبر: ۵۱۱۸۳۷
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۰ 21 October 2017
علی قاسم‌زاده اظهار داشت: عملیات عمرانی برای احداث باند دوم فرودگاه کرمان از سال گذشته در کرمان آغاز شده و همچنان ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه این باند به طول حدود 4 کیلومتر و عرض 60 متر احداث می‌شود گفت: به‌دلیل انجام فعالیت عمرانی هیچ پروازی در فرودگاه تعطیل نشده بلکه تعداد پروازها نیز افزایش پیدا کرده است.

مدیر‌کل فرودگاه‌های استان کرمان با بیان اینکه عملیات خاکبرداری احداث باند دوم فرودگاه کرمان پیشرفت خوبی داشته است خاطر‌نشان کرد: برای شروع عملیات تثبیت بستر، منتظر جواب آزمایش مکانیک خاک هستیم که قرار است تا هفته آینده اعلام شود.

وی میزان اعتبار اجرای این پروژه را مبلغ 50 میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: اعتبار آن توسط شرکت فرودگاه‌های کشور تامین می‌شود و در حال حاضر اعتبار آن مصوب و تامین اعتبار هم شده است.

قاسم‌زاده با بیان اینکه تاکنون تخصیص‌های خوبی هم برای احداث باند دوم فرودگاه کرمان داده شده است تصریح کرد: از این بایت مشکلی نیست و بر اساس انجام مراحل کار و پیشرفت فیزیکی تامین مالی می‌شود.

وی از افزایش پروازهای استان کرمان در ایام اربعین خبر داد و گفت: در این ایام مطابق سال‌های گذشته برای رفاه حال زائران کرمانی اربعین افزایش پرواز خواهیم داشت و علاوه بر پروازهای برنامه‌ای تعدادی پروازفوق‌العاده برای اربعین درخواست داده شده است.

به گزارش تسنیم عملیات اجرایی احداث باند دوم فرودگاه کرمان از دی‌ماه سال 95 آغاز شده و همچنان ادامه دارد اما بر اساس قرار داد باید در هفته دولت سال 1396 آماده بهره‌برداری می‌شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار