فرمانده انتظامی استان فارس گفت: با تلاش مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان، مقادیر زیادی کالای قاچاق با ارزشی بالغ بر 30 میلیارد ریال در شیراز کشف شد.
کد خبر: ۵۱۲۳۷۲
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ۰۷:۰۰ 22 October 2017
سردار «احمدعلی گودرزی» گفت: مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان از دپو کالای قاچاق در انباری واقع در یکی از محله های شهر شیراز مطلع و موضوع را در دستور کار خود قرار دادند .

گودرزی ادامه داد: مأموران پس از شناسایی مکان مورد نظر، با هماهنگی مقام قضائی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از آن مکان تعداد زیادی لوازم و کالای قاچاق و فاقد مدارک قانونی شامل ۶۰۴ دستگاه کولر گازی، ۳۲ دستگاه اجاق گاز، ۲۰۹ دستگاه یخچال، ۱۴۳ دستگاه لباسشویی، ۳۰ دستگاه آب سردکن و ۳۵ دستگاه ظرفشویی کشف کردند .

فرمانده انتظامی استان فارس با بیان این‌که در این راستا یک نفر متهم شناسایی و دستگیر شد، افزود: ارزش کالای قاچاق کشف شده بالغ بر 30 میلیارد ریال برآورد شده است.

گودرزی هم‌چنین گفت: مأموران پلیس آگاهی شهرستان سروستان، رشوه 100 میلیون ریالی متهمان را رد و مراتب را صورتجلسه کردند.

گودرزی افزود: مأموران پلیس آگاهی شهرستان سروستان در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی، از فعالیت چند نفر در امر تهیه و توزیع مواد مخدر مطلع شدند.

وی ادامه داد: بلافاصله مأموران با هماهنگی مقام قضائی به محل مورد نظر اعزام و سه نفر را در حال بسته‌بندی کردن 65 کیلوگرم ماری جوانا دستگیر کردن .

فرمانده انتظامی استان فارس یادآور شد: متهمان برای رهایی از چنگال قانون مبلغ 100 میلیون ریال به عنوان رشوه پیشنهاد دادند که مأموران صحیح‌العمل ضمن رد آن، مراتب را صورتجلسه کرده و با تشکیل پرونده متهمان به مرجع قضایی معرفی شده‌اند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار