کد خبر: ۵۱۲۳۷۸
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ۰۷:۲۳ 22 October 2017
 به گزارش «تابناک یزد»جانشین ستاد بازسازی عتبات و عالیات استان یزد گفت: امسال ۲۵ موکب مردمی ثبت شده در استان یزد در عراق زیر نظر این ستاد به زائران اربعین حسینی خدمت‌رسانی می‌کنند.

کاظم مشهدی بافان اظهار داشت: 20 موکب در کربلا معلی‌، یک موکب در نجف اشرف، دو موکب در شهر مقدس کاظمین، دو موکب در مسیر نجف به کربلا و یک موکب در منطقه چزابه ورودی زائران استان یزد به عتبات وعالیات عراق مستقر شده‌اند.

وی افزود: موکب‌های این استان به مدت 15 روز از 10 تا 23 آبان ماه امسال میزبان زائران اربعین حسینی‌(ع) در کشور عراق هستند و در این روزها به زائران خدمات رسانی می‌کنند.

مشهدی بافان با بیان اینکه بیش از دو هزار نفر از خادمان  یزدی در اربعین حسینی به زئران خدمت‌رسانی می‌کنند خاطرنشان کرد: امسال بیش از یک‌هزار و 100 نفر خادم که از طرف این ستاد سازماندهی شده از قشرهای بازاری، کارگری، کارمندی، تا پزشک در این موکب‌ها در زمینه اسکان و تغذیه زائران اربعین حسینی همکاری می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه روزانه از 15 هزار زائر تا 30 هزار زائر توسط موکب داران  پذیرایی می‌شوند گفت: در هر وعده 30هزار پرس غذای گرم بین زایران توزیع می‌شود.

جانشین ستاد بازسازی عتبات و عالیات استان یزد با بیان اینکه استقرار موکب‌های استان یزد در عراق توسط کمک‌های مردمی تامین شده است افزود: از خیران و نیکوکاران دعوت شده کمک‌های خود را برای  پذیرایی از زائران اربعین حسینی به حساب 104047070007 بانک  ملی شعبه  بازار یزد واریز کنند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار