رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان زرند از برگزاری نخستین جشنواره توان‌خواهان زرندی همزمان با روز جهانی معلولان در زرند خبر داد.
کد خبر: ۵۱۶۲۲۶
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۹ 29 October 2017
محمد اسلامی ، با اشاره به اهمیت توجه به قابلیت‌های معلولان اظهار داشت: امروزه معلولان زرندی به این جمله زیبا که معلولیت، محدودیت نیست جامه عمل پوشانده‌اند، اما باید این موضوع در تمام لایه‌های اجتماع خود را به منصه ظهور رسانده و تمام مردم به این واقعیت مهم پی ببرند.

وی با بیان اینکه در تداوم حرکت به سمت تبدیل زرند به شهرجشنواره‌ها به نقطه‌ای رسیدیم که می‌تواند یکی از روشن‌ترین و موثرترین جشنواره‌های زرند را رقم بزند گفت: برگزاری نخستین جشنواره توان‌خواهان زرند با هدف شناسایی استعدادهای معلولان، ایجاد رقابت سالم و بازتوانی و توانمندسازی آنها از جمله این جشنواره‌هاست.

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان زرند تصریح کرد: به زودی تقویم جشنواره‌های زرند با دو زبان رونمایی و در اختیار تمامی علاقمندان به گردشگری در کشور و سراسر جهان گذاشته خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه نخستین جشنواره توان‌خواهان زرندی 12 آذرماه  همزمان با روز جهانی معلولان در زرند برگزار می‌شود، گفت: معلولان زرندی در بسیاری از حوزه‌ها فعالیت‌های شاخصی را انجام می‌دهند و در بعضی موارد بسیار ممتاز وارد عرصه شده‌اند که برگزاری جشنواره توان‌خواهان می‌تواند زمینه مناسبی برای معرفی این قابلیت‌ها به جامعه باشد.

وی با بیان اینکه برگزاری جشنواره توان‌خواهان گامی بسوی بازتوانی این قشر است، تصریح کرد: جشنواره توان‌خواهان در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی برگزار می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار