نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه ۱۳ آبان یک نماد برای اعلام عمومی مبارزه با استکبار است گفت: مبارزه با ظلم و ستم و دفاع از مظلوم در مقابله با استکبار از اصول خدشه‌ناپذیر ملت دینی ایران است.
کد خبر: ۵۱۹۲۴۰
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۶ 04 November 2017
حجت‌الاسلام امان‌الله علیمرادی با اشاره به آیات قرآن اظهار‌‌ داشت: خداوند در قرآن کریم هیچ راه سلطه‌ای برای کافران بر مسلمانان قرار نداده است.

وی با اشاره به اینکه بر این اساس هر مسلمان ماموریت دارد که تسلیم کفار نشود گفت: قرآن به‌عنوان مبانی دینی ما بهترین منبع برای استکبار‌ستیزی بوده و راه را در برخورد با کفار و مستکبران عالم نشان داده است.

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه 13 آبان در فرهنگ ملت ایران یک نماد برای اعلام عمومی مبارزه با استکبار است افزود: درست است که به‌مناسبت وقوع یکسری حوادث این روز، روز ملی مبارزه با استکبار نامیده شده است اما در اصل مبارزه با ظلم و استکبار از مبانی اصلی دین اسلام است.

وی با اشاره به اینکه ملت ایران از بعد از پیروزی انقلاب اسلامی دیگر حاضر نیستند زیر بار ستم کفار بروند خاطر‌نشان کرد: مبارزه با ظلم و ستم و دفاع از مظلوم در مقابله با استکبار از اصول خدشه‌ناپذیر ملت دینی ایران است.

حجت‌الاسلام علیمرادی با بیان اینکه امام راحل در مبارزه با استکبار با تاسی از قرآن کریم اقدام کرد و پیروز شد گفت: حاکمیت کشور قبل از انقلاب تحت سلطه آمریکا بود و قانون در کشور تحت تاثیر کفار مصوب میشد و امام دست‌نشانده کفار را از کشور بیرون کرد.

وی با اشاره به اینکه در قرآن کریم آمده که با فرمانداران کفر مبارزه کنید چون که آنها اهل عهد و پیمان نیستند افزود: آمریکا در مذاکرات برجام نشان داد که اهل مذاکره نیست و تنها راه مقابله با آن مبارزه است.

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه آمریکا در جریان مذاکرات چهره واقعی خود را برای همه نشان داد تصریح کرد: البته آمریکا هیچ زمانی به تعهدات خود پایبند نبوده اما متاسفانه عده‌ای فریب آن را خوردند و عده‌ای هم در کشور همراهی می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه قدرت موشکی ایران قابل مذاکره نیست گفت: بر اساس آیات قرآنی ما موظف به توانمند کردن خود در عرصه نظامی هستیم و اگر آمریکا از قدرت نظامی ما نمی‌ترسید پای میز مذاکره نمی‌نشست.

حجت‌الاسلام علیمرادی با بیان اینکه فریاد مرگ بر آمریکا ملت ایران در قلب آنها حک شده است افزود: تا زمانی که آمریکا در برابر ملت بزرگ ایران موضع زورگویانه داشته باشد و مظلومان عالم را در سراسر دنیا مورد اذیت و آزار قرار دهد این فریاد مرگ بر آمریکا و استکبارستیزی ملت ایران نیز وجود دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار