اجرای تخفیفات عوارض از ۱۵ آذر ماه امسال، برگزاری آیین نکوداشت آیت الله هاشمی رفسنجانی و ساخت اِلمان این ۲۳ نفر از جمله مباحث مطرح شده در نشست عمومی شورای شهر کرمان است.
کد خبر: ۵۲۳۵۴۸
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۲ 13 November 2017
نشست عمومی شورای شهر کرمان یکشنبه شب با حضور رئیس شورا و اعضای شورا و سرپرست شهرداری کرمان در خانه شهر برگزار شد.

رئیس کمیسیون فرهنگی، هنری و بانوان شورای شهر کرمان گفت: به همت یکی از خیران شهر کرمان مکانی به عنوان سرای محله در شهرک شهید باهنر کرمان اختصاص داده شده است که به زودی به فرهنگسرا تبدیل می شود.

زهرا ایرانمنش اضافه کرد: به زودی یادواره شهدا نیز در این مجموعه برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: ساخت اِلمان «این ۲۳ نفر» در دستور کار شهرداری است و پس از آماده شدن، در مکانی مناسب نصب خواهد شد.

نایب‌ رئیس شورای اسلامی شهر کرمان هم در ادامه این نشست با بیان اینکه به نمایندگی از شورای شهر در کمیته نکوداشت آیت الله هاشمی رفسنجانی شرکت کردیم که مقرر شد سردیس وی در مکانی مناسب از شهر کرمان نصب شود، افزود: مراسم نکوداشت ۱۷ دی ماه سال جاری در کرمان برگزار می شود.

علی بهرامی همچنین از ارجای تعدادی از درخواست های هیئت معلولان و جانبازان استان به شهرداری برای پیگیری و پاسخگویی خبر داد.

نصب پل عابر پیاده در مقابل سازمان بهزیستی ضروری است

در ادامه رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورا گفت: نصب پل عابر پیاده در مقابل سازمان بهزیستی واقع در بلوار جمهوری امری ضروری است و پیگیری های لازم نیز در این خصوص صورت گرفته است که لازم است شهرداری هرچه سریع تر نسبت به تعیین تکلیف شرکت پیمانکار مربوطه اقدام کند.

رامین ارجمند کرمانی ادامه داد: با توجه به پیگیری های صورت گرفته، ساختمان شورا ثبت آثار ملی شده است که باید هرچه سریع تر نسبت به مرمت و بازسازی آن اقدام شود.

محمدرضا معین زاده میرحسینی رئیس کمیسیون گردشگری در این نشست با بیان اینکه اصناف نقش موثری در تاریخ، مسائل شهری، اجتماعی و اقتصادی شهر کرمان داشته است، گفت: مقرر شد هر سه ماه یکبار اعضای این کمیسیون نشستی با اصناف داشته باشد.

در ادامه این نشست وضعیت پل سیدی مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت و مقرر شد در جلسه بعدی شورا و پس از مشورت با مشاور وضعیت روند فعالیت این پل توسط پیمانکار نهایی شود.

در پایان اعضای شورای شهر با پیشنهاد شهرداری در خصوص جایزه خوش حسابی و کاهش در عوارض از ۱۵آذر ماه امسال به مدت سه ماه در راستای رونق در ساخت و ساز موافقت کردند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار