امام جمعه زرند با بیان اینکه ما باید فرهنگ بزرگداشت نهم ربیع‌الاول را در جامعه نهادینه کنیم گفت: در نهم ربیع‌الاول که همزمان با آغاز امامت امام مهدی‌(عج) است ۵ مراسم جشن در ۵ نقطه شهر زرند برگزار می‌شود.
کد خبر: ۵۲۴۲۰۷
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۲ 14 November 2017
حجت‌الاسلام علی ابراهیمی امشب در نشست بنیاد مهدویت شهرستان زرند اظهار داشت: عزت و عزت‌خواهی واقعی در دولت امام زمان‌(عج)، مصداق پیدا خواهد کرد و به دست او، وعده‌های الهی تحقق پیدا می‌کند.

امام جمعه شهرستان زرند بیان کرد: امام زمان‌(عج) یگانه منجی و رهایی‌بخش بشریت از ظلمت و تاریکی، آرزوی همه ستمدیدگان و کعبه آمال همه مظلومان عالم است.

وی با بیان اینکه در دولت امام زمان‌(عج) اولیای خدا عزیز و دشمنان او ذلیل هستند، گفت: انتظار ظهور امام زمان‌(عج) انتظاری مقدس و پویا است که زمینه حرکت و نگاه به آینده دارد و لذا رسیدن به یک مقصد با یکسری اقدامات منطقی و علمی صورت می‌گیرد.

ابراهیمی  با بیان اینکه ما باید فرهنگ بزرگداشت نهم ربیع‌الاول را در جامعه نهادینه کنیم، خاطر‌نشان کرد: در نهم ربیع‌الاول که همزمان با آغاز امامت امام مهدی‌(عج) است 5 مراسم جشن در 5 نقطه شهر زرند به مدت 5 شب برگزار می‌شود.

امام جمعه شهرستان زرند تصریح کرد: با توجه به اینکه زرند به عنوان شهر مهدویت مطرح است زنگ مهدویت در مدارس زرند نواخته می‌شود و در این روز معلمین در زمینه امام زمان‌(عج) به دانش‌آموزان آموزش می‌دهند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار