مدیر‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان با اشاره به اینکه ایجاد ۳۵ هزار شغل، تعهد استان کرمان در سال ۹۶ است گفت: تاکنون ۹ هزار و ۵۷۸ شغل در استان کرمان از ابتدای امسال ایجاد شده است.
کد خبر: ۵۲۴۲۰۸
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۱ 14 November 2017
رضا اسماعیلی امروز در جلسه کارگروه اشتغال استان کرمان اظهارداشت: با توجه به اینکه معمولا اعتبارات از نیمه دوم سال تخصیص داده می‌شود، امیدواریم تا پایان سال، اشتغال تعهد داده شده توسط دستگاه‌های اجرایی استان انجام شود.

وی با اشاره به اینکه ایجاد 35 هزار شغل، تعهد استان کرمان در سال 96 است گفت: از ابتدای امسال تاکنون 9 هزار و 578 شغل در استان کرمان ایجاد شده است.

مدیر‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان با بیان اینکه نرخ مشارکت اقتصادی مردم در استان از 33 درصد به 40 درصد افزایش پیدا کرده است افزود: مردم در استان کرمان در بحث اقتصاد مقاومتی حضور موثری داشتند.

وی با اشاره به اینکه شهرستان سیرجان در اجرای تعهد شغل خود، عملکرد بسیار خوبی داشته است خاطر‌نشان کرد: این شهرستان 2 هزار و 513 نفر باید اشتغال‌زایی می‌کرده که تاکنون 3 هزار و 733 نفر شاغل شدند.

اسماعیلی با بیان اینکه در شهرستان کرمان 6 هزار و 561 نفر شغل باید تا پایان سال ایجاد شود گفت: تاکنون هزار و 118 شغل ایجاد شده که باید در این زمینه تلاش بیشتری انجام شود.

وی با اشاره به اینکه شهرستان رفسنجان از مجموع تعهد 2 هزار و 727 نفری اشتغال فقط 217 شغل ایجاد کرده است افزود: 44 میلیارد تومان در بحث مشاغل خانگی به استان کرمان اعتبار اختصاص داده شده که حدود 50 درصد آن ابلاغ شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار