فرماندار شهرستان زرند با اشاره به اینکه کاهش آسیب‌های اجتماعی به دور از نگاه‌های سیاسی امکان‌پذیر است گفت: برای رهایی از چرخه تکرار اعتیاد باید به فکر شیوه‌های فرهنگی و علمی باشیم.
کد خبر: ۵۲۴۸۵۱
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۷ 15 November 2017
حبیب‌الله خنجری در نشست شورای مبارزه با مواد مخدر در محل سالن کنفرانس مرکز فنی و حرفه‌ای زرند با بیان اینکه برای مبارزه با مواد مخدر باید ساختار تشکیلاتی منسجم و منظمی ایجاد شود، اظهار داشت: برای رهایی از چرخه تکرار اعتیاد باید به فکر شیوه‌های فرهنگی و علمی باشیم.

وی با بیان اینکه در هشت ماهه سال گذشته 45 نشست آموزش همگانی برای مردم زرند برگزار شده است ، گفت: در هشت ماهه نخست سال جاری 70 نشست آموزش همگانی برای مردم زرند برگزار شده است که نسبت به سال گذشته 40 درصدی رشد داشته است.

فرماندار شهرستان زرند با اشاره به اینکه مبارزه با مواد مخدر نیازمند مشارکت مردم است افزود: بسیاری از خانواده‌ها از آسیب‌های اجتماعی پیش‌رو و آینده مصرف مواد مخدر بی‌اطلاع هستند.

وی عنوان کرد: باید تلاش کرد سازمان‌های مردم نهاد در راستای مبارزه با مواد مخدر گام‌های اساسی بردارند و تلاش کنند که گرایش جوانان به سمت مواد مخدر کاهش یابد.

خنجری با بیان اینکه باید موارد مشکوک در زمینه مواد مخدر شناسایی شوند، خاطرنشان کرد: باید به دور از نگاه‌های سیاسی در بحث کاهش آسیب‌های اجتماعی به ویژه مواد مخدر که اصلی‌ترین و ریشه بسیاری از آسیب‌های اجتماعی در جامعه است تلاش شود.

وی اعتیاد را مسبب طلاق، طرد شدن از خانواده، افزایش جمعیت کارتن‌خواب‌ها و همچنین کاهش میزان میل به ازدواج دانست و تصریح کرد: باید در این زمینه برخورد جدی از سوی تمام سازمان‌ها، نهادها، دستگاه‌ها و همه اقشار جامعه صورت گیرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار