فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اینکه آزادی سوریه و عراق از چنگال داعش نتیجه تفکر بسیجی بود گفت: با هر اقدام آمریکا علیه ایران اسلامی، دانشجویان بسیجی آنچنان سیلی محکمی به آن خواهند زد که از کرده خود پشیمان شود.
کد خبر: ۵۲۹۶۹۸
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۷ 26 November 2017
سردار غلامعلی ابوحمزه شامگاه شنبه در همایش انقلابیون جوان کرمان در تالار حافظ دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان اظهار داشت: بررسی تاریخ 150 سال گذشته ایران ما را با بسیاری از جنایات استکبار و هم‌پیمانانش آشنا می‌کند.

وی با اشاره به اینکه اگر جوانان ما این تاریخ را به‌دقت مطالعه کنند، معنی واقعی "مرگ بر آمریکا" را درک می‌کنند گفت: استعمار، استکبار و روشنفکران غرب‌زده سه ضلع مثلثی بودند که به جان مردم در آن زمان افتاده بودند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه روحانیون در 8 سال دفاع مقدس به نسبت جمعیت خود بیشترین شهید را تقدیم اسلام کردند افزود: بهترین راهکارها در برقراری وحدت بین حوزه و دانشگاه عمل به بیانات رهبر معظم انقلاب و امام راحل است؛ در این موضوع نقش مسئولان نهادهای نمایندگی ولی‌فقیه در دانشگاه‌ها و مسئولان حوزه‌های علمیه کلیدی است.

سردار ابوحمزه با بیان اینکه اتحاد بین حوزه و دانشگاه انقلاب اسلامی را بیمه می‌کند گفت: شهید احمدی‌روشن و شهید شهریاری نتیجه وحدت بین حوزه و دانشگاه است.

وی با اشاره به اینکه اندیشه همراه با معنویت جامعه را به سمت پیشرفت هدایت می‌کند افزود: آزادی سوریه و عراق از چنگال داعش نتیجه تفکر بسیجی بود و با هر اقدام آمریکا علیه ایران اسلامی، دانشجویان بسیجی آنچنان سیلی محکمی به آن خواهند زد که از کرده خود پشیمان شود.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به حملات تروریستی اخیر در مصر تصریح کرد: اتفاقات اخیر در مصر نتیجه سکوت این کشور در مقابل عملکرد داعش در عراق و سوریه بود که انسان‌های بی‌گناه زیادی کشته شد.

سردار ابوحمزه با بیان اینکه نامه‌های امام خامنه‌ای به جوانان اروپا و آمریکا را مطالعه کنید گفت: با مطالعه این نامه‌ها عمق هدایت رهبری ایران در سطح دنیا را مشاهده کنید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار