مدیرکل کمیته امداد استان کرمان از آمادگی این نهاد برای ساخت ۱۰۰ واحد مسکونی مقاوم برای مددجویان آسیب دیده تحت حمایت کمیته امداد غرب کشور خبر داد.
کد خبر: ۵۲۹۷۰۰
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۸ 26 November 2017
یحیی صادقی با اشاره به اینکه ساخت سرپناه و مسکن برای زلزله زدگان غرب کشور از اولویت ها است، اظهار کرد: کمیته امداد استان کرمان متهعد شده با کمک و مشارکت مردم خیر استان کرمان ۱۰۰ واحد مسکونی مقاوم برای مددجویان آسیب دیده در زلزله غرب کشور احداث کند.

وی با اشاره به بارش برف و باران و برودت هوا و سرما در غرب کشور تاکید کرد: هم اکنون ساخت مسکن برای زلزله زدگان غرب کشور از مهم ترین اولویت های است و بر همین اساس کمیته امداد به دنبال ساخت مسکن مقاوم برای مددجویان آسیب دیده غرب کشور است.

صادقی افزود: شماره حساب ۲۲۰۳۱۳۶۱۰۵ و شماره کارت ۵۸۵۹۸۳۷۰۰۰۰۶۴۸۷۹ بانک تجارت به نام کمیته امداد برای جمع آوری کمک های نقدی مردم خیر و نوع‌دوست استان به منظور ساخت مسکن برای مددجویان آسیب دیده غرب کشور در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه مردم خیر و نوعدوست استان کرمان می تواند از طریق کد ussd و با شماره گیری  #۹۹*۰۳۴*۸۸۷۸* از طریق تلفن همراه خود در ساخت مسکن برای زلزله زدگان غرب کشورمشارکت کنند، تصریح کرد: کمک هزینه ساخت هر واحد مسکونی برای مددجویان آسیب دیده غرب کشور ۱۰ میلیون تومان در نظر گرفته شده است که مردم خیر استان می توانند در حد توان در ساخت سرپناه برای مددجویان زلزله زده غرب کشور مشارکت کنند.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان در ادامه از کمک ۳۰۰ میلیون تومانی مردم خیر استان در کمک به زلزله زدگان غرب کشور خبر داد و گفت: نخستین محموله از کمک های مردم نوعدوست و خیر این استان هفته گذشته برای کمک به زلزله زدگان به غرب کشور ارسال شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار