مشاور رئیس و مدیر کل دفتر مدیریت عملکرد سازمان بهزیستی کشور گفت: ۲۳ درصد از افراد جامعه دچار نوعی اختلالات روانی هستند که این آمار نشان دهنده آسیب های جدی در جامعه است.
کد خبر: ۵۲۹۷۱۱
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۱ 26 November 2017
به نقل از روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کرمان، حسن موسوی چلک در همایش سلامت و مسئولیت اجتماعی با بیان اینکه سلامت اجتماعی در جامعه مورد غفلت قرار گرفته است، عنوان کرد: سازمان بهزیستی به عنوان متولی مسائل و سلامت اجتماعی با رویکردی پیشگیرانه و مداخله در بحران اقدام می کند.

موسوی چلک وضعیت طلاق در جامعه را اسفبار اعلام کرد و اظهار داشت: ۲۳ درصد از افراد جامعه دچار نوعی اختلالات روانی هستند که این آمار نشان دهنده آسیب های جدی در جامعه است.

وی با اظهار تاسف از کاهش سن ارتکاب جرائم و شکسته شدن حریم خانواده گفت: نبود گفت و گوهای عاطفی در خانواده ها و همچنین استفاده بیش از حد از شبکه های مجازی و اجتماعی باعث کاهش میزان گفت وگو در خانواده به کمتر از ۱۵ دقیقه در روز شده است.

موسوی چلک کودک آزاری را یکی از تلخ ترین مشکلات موجود در جامعه دانست و افزود : بروز چنین مشکلات و مسائلی در جامعه ناشی از جهل و فقر ارتباطی بین خانواده ها اسن که منجر به بروز چنین آسیب هایی در جامعه شده است.

وی جمعیت درگیر مواد مخدر را بیش از چهار میلیون عنوان کرد و گفت: مصرف مواد مخدر زمینه ساز بسیاری از معضلات و مشکلات در جامعه است بنابراین باید در راستای کاهش آسیب های اجتماعی برنامه و طرح های پیشگیرانه ارائه شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار