مسئول موکب خاتم‌الانبیاء (ص) رفسنجان گفت: با همکاری این موکب و موکب خراسانی‌ها، ۴۵ نفر از کربلا اولی‌ها روز یکشنبه به زیارت امام حسین(ع) اعزام شدند.
کد خبر: ۵۳۰۵۲۳
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۲ 28 November 2017
علی میربابایی یکشنبه شب در نشست خبری اظهار داشت: برای اعزام کربلا اولی‌ها از خرداد سال گذشته برنامه‌ریزی شد و با همکاری موکب خراسانی‌ها، کمیته امداد، بهزیستی، ستاد عتبات و دفتر امام جمعه ۴۵ نفر کربلا اولی امروز به کربلا اعزام شدند.

وی با اشاره به خدمات موکب خاتم‌الانبیاء (ص) رفسنجان در ایام اربعین، اظهار کرد: از سوی این موکب، ۱۷ تریلی از رفسنجان به سمت کربلا حرکت کردند که سه تریلی سردخانه بود و مرغ، گوشت و سبزی مورد نیاز موکب را حمل می‌کرد و مابقی تریلی‌ها ملزومات موکب برای آشپزخانه، نانوایی، درمانگاه و چایخانه و اسکان را حمل می‌کردند.

مسئول موکب خاتم‌الانبیاء (ص) رفسنجان تصریح کرد: این موکب در ایام اربعین حسینی در هفت بخش اقدام کرد به نحوی که روزانه بالغ بر ۳۰ هزار غذا شامل صبحانه، ناهار و شام و ۱۰ هزار میان‌وعده بین زائران اربعین از سوی این موکب توزیع شد، علاوه بر این روزانه ۳ هزار لیتر آب تصفیه‌شده برای شربت و چای تأمین و در اختیار زائران قرار گرفت.

میربابایی ادامه داد: در بحث فرهنگی نیز در مدت چند روزی که برنامه عزاداری و روضه خوانی در موکب داشتیم سه روز آن را مداحان رفسنجانی انجام دادند.

وی ادامه داد: خدمات خبازی در موکب نیز با مدیریت مسئول صنف خبازان رفسنجان صورت گرفت که در این راستا ۴۰ نفر خباز همراه موکب بودند که  ۳۲ تن آرد را به ارزش بیش از ۳۵ میلیون تومان نان گرم و تازه پخت کرده و بین زائران توزیع کردند.

وی تصریح کرد: هرچه در توان بود به‌کار گرفتیم و سعی کردیم پول و مواد غذایی که از سوی مردم در اختیار ما گذاشته شد امانتدار خوبی برای مردم رفسنجان باشیم و امیدواریم سال آینده نیز بتوانیم در این راه قدم برداریم و خدمت کنیم جا دارد از مردم رفسنجان و حومه و علی الخصوص مردم نوق که در این راه به ما کمک دادند تشکر کنم.

مسئول موکب خاتم‌الانبیاء (ص) رفسنجان اضافه کرد: موکب خاتم‌الانبیاء (ص) رفسنجان از لحاظ گستردگی بزرگترین موکب در ایام اربعین بوده و به زائران خدمت‌رسانی کرده است و برای اسکان زائران در هر گوشه که توانستیم چادر زدیم و نسبت به سال گذشته خدمات منظم‌تر و گسترده‌تری انجام دادیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار