رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان با اشاره به احتمال وقوع زلزله‌های بعدی و پس‌لرزها گفت: تمامی بیمارستان‌ها و پایگاه‌های بهداشتی در آماده باش کامل هستند.
کد خبر: ۵۳۲۴۳۰
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۹ 02 December 2017
جلسه مشترک ستاد مدیریت بحران استان و شورای تامین استان کرمان به ریاست علیرضا رزم‌حسینی استاندار کرمان در سالن پیامبر اعظم استانداری در حال برگزاری است.

در این جلسه حمیدرضا رشیدی‌نژاد رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان با اشاره به زلزله 6.1 ریشتری ساعت 6 و 2 دقیقه صبح امروز استان کرمان اظهار داشت: با توجه به اینکه ابعاد زیاد تلفات انسانی و مصدومیت احتمال داده می‌شد بلافاصله تشکیل جلسه داده و تقسیم کار انجام شد.

وی با بیان اینکه هشت پایگاه موجود در منطقه بلافاصله به کانون زلزله اعزام شدند گفت: پنج تیم بهداشتی از شهرستان راور، 70 روستای منطقه را بازدید کردند و خوشبختانه مصدومیت جدی بر اثر زلزله نداشتیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان با بیان اینکه از ساعت 10 صبح امروز شخصا در منطقه حضور داشتم گفت: 51 مصدوم غیرمستقیم داشتیم که چهار نفر توسط اورژانس 115 به بیمارستان‌ها اعزام شدند.

وی با بیان اینکه با توجه به شدت زلزله اورژانس‌ها در حال آماده‌باش بودند تصریح کرد: خوشبختانه تنها 10 بیمار بستری شدند که شش نفر از آنها مرخص شدند و در حال حاضر تنها 4 بیمار بستری داریم که حال همه بیماران خوب است.

رشیدی‌نژاد با اشاره به احتمال وقوع زلزله‌های بعدی و پس‌لرزها گفت: تمامی بیمارستان‌ها و پایگاه‌های بهداشتی در آماده باش کامل هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار