استاندار کرمان با بیان اینکه وزیر ارتباطات به تعهدات خود در قبال استان کرمان عمل نکرده است گفت: وزیر ارتباطات و فن آوری باید به استان کرمان سفر کرده و از نزدیک مشکلات استان در حوزه ارتباطات را ببیند.
کد خبر: ۵۳۲۴۳۳
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۰ 02 December 2017
علیرضا رزم‌حسینی امشب در جلسه مشترک ستاد مدیریت بحران استان و شورای تامین استان کرمان با اشاره به اینکه بلافاصله پس از وقوع زلزله در استان ستاد بحران در استانداری کرمان تشکیل شد اظهار داشت: آمادگی مدیران و دستگاه‌های استان در دقایق اولیه پس از زلزله قابل تقدیر است.

وی با بیان اینکه وزیر کشور و دیگر وزا، ستاد بحران کشورمعاون اول رئیس جمهور، فرماندهان نظامی و انتظامی، سپاه و ارتش دستگاه قضایی و قرار گاه خاتم در لحظات اول تماس گرفتند و پیگیری کردند گفت: فرمانده سپاه راور پابه پای نیرهای ما همه جا حضور داشتند و این برای مردم باعث دلگرمی است.

استاندار کرمان با بیان اینکه برآورد ساختمان‌های ترک خورده در بسیاری از شهرستان‌ها باید انجام شود تصریح کرد: مکان‌های تجمع و حضور مردم باید مورد بررسی بیشتر قرار گرفته و از سوی کارشناسان بازدید شوند.

وی با بیان اینکه تمامی خانه‌هایی که مقاوم‌سازی شده بوده هیچ خسارتی ندیدند گفت: از فردا فرمانداران موظفند خانه‌های قدیمی که مالکان آنها پس از بازسازی خانه‌های قدیمی را تخریب نکرده اند شناسایی کنند.

رزم‌حسینی افزود: با نظارت ستاد بحران و دستگاه‌های قضایی در تمامی مناطق زلزله‌زده تخریب و آواربرداری خانه‌های قدیمی از فردا آغاز می‌شود.

وی از اعلام آمادگی استانداران همجوار و دیگر استان‌ها خبر داد و گفت: همبستگی هم در سطح ملی و هم در سطح استانی وجود دارد.

استاندار کرمان گفت: اخبار و اطلاعات متناقض داده نشود تا شبکه‌های معاند خارجی از موقعیت بحرانی زلزله سوء‌استفاده نکنند.

وی با بیان اینکه بازدید میدانی دستگاههای مرتبط از مناطق زلزله‌زده فردا حتما انجام شود گفت: متاسفانه امروز کسی از جهاد کشاورزی استان کرمان در منطقه حاضر نشد در حالیکه قنوات منطقه دچار مشکل شده است.

رزم‌حسینی با بیان اینکه مسیر "کرمان سیرجان"، "کرمان بافت رابر" و "کرمان راور" با مشکل ارتباطی روبرو هستند گفت: پذیرفته نیست زمانی که کل کشور از پوشش ارتباطی خوبی برخوردار است استان حادثه‌خیز کرمان با مشکل ارتباطی روبرو باشد.

استاندار کرمان با بیان اینکه وزیر ارتباطات به تعهدات خود در قبال استان کرمان عمل نکرده است گفت: وزیر ارتباطات و فن آوری باید به استان کرمان سفر کرده و از نزدیک مشکلات استان در حوزه ارتباطات را ببیند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار