فرماندار شهرستان راور با اشاره به اینکه تمام مکان‌های نگهداری دام و طیور مردم در روستاهای زلزله‌زده تخریب شده است گفت: در حال حاضر مردم زلزله‌زده محل مناسبی برای نگهداری دام‌های خود ندارند.
کد خبر: ۵۳۳۶۴۳
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۱ 04 December 2017
سید‌حسن میر‌صادقی امشب در جلسه ستاد مدیریت بحران استان کرمان، اظهار داشت: مردم منطقه زلزله‌زده کشاورز هستند و در حال حاضر قنوات آب آنها دجار مشکل شده است.

وی با اشاره به اینکه در کنار بازسازی خانه‌ها باید احیای قنوات نیز در اسرع وقت در دستور کار قرار گیرد گفت: باید زیرساخت‌های زندگی در این منطقه که آسیب دیده است، بازسازی شود.

فرماندار شهرستان راور بازسازی خانه‌ها بدون احیای قنوات و بازسازی زیرساخت‌ها را بدون فایده دانست و افزود: درآمد مردم در این منطقه از کشاورزی است و باید این شرایط دیده شود.

وی با بیان اینکه تمام مکان‌های نگهداری دام و طیور مردم در روستاهای زلزله‌زده تخریب شده است گفت: در حال حاضر مردم زلزله‌زده محل مناسبی برای نگهداری دام‌های خود ندارند و برای این موضوع نیز باید چاره‌اندیشی شود.

میر‌صادقی با اشاره به اینکه ساختمان پایگاه‌های مقاومت بسیج، پاسگاه‌های انتظامی و خانه‌های بهداشت نیز آسیب دیده‌اند که باید بازسازی شود تصریح کرد: با توجه به حجم کار در منطقه زلزله‌زده در هجدک وقت سرکشی از شهر راور را نداشتم اما میزان خسارات در راور هم زیاد است.

وی با بیان اینکه مردم راور با نجابت سخنی نگفتند افزود: مردم مدارا کردند اما خانه‌هایی در شهر راور آسیب‌دیده که قابل سکونت نیست و حتما باید بازسازی شود.

فرماندار شهرستان راور با اشاره به اینکه بازسازی حداقل هزار واحد مسکونی شهری و 600 واحد مسکونی روستایی باید برای شهرستان راور مصوب شد، اظهار داشت: باید آلام مردم در این مناطق تسکین داده شده و از تلفات بعدی پیشگیری کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار