رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با انتقاد شدید از وجود نقاط کور آنتن‌دهی در بسیاری از نقاط استان کرمان گفت: وزیر ارتباطات باید تکلیف استان کرمان را در این حوزه مشخص کند.
کد خبر: ۵۳۳۶۴۵
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۱ 04 December 2017
محمد‌رضا پورابراهیمی امشب در جلسه ستاد مدیریت بحران استان کرمان که با حضور اسماعیل نجار رئیس سازمان مدیریت بحران کشور در محل استانداری کرمان برگزار شد، اظهار داشت: در سالهای گذشته بیشترین آمار قربانی از حوادث بلایای طبیعی مربوط به استان کرمان بوده است.

وی با اشاره به اینکه استان کرمان کانون زلزله است گفت: ما در استان کرمان راهی به جز مقاوم‌سازی و باز‌سازی واحدهای مسکونی نداریم و در معرض بلاهای طبیعی هستیم.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بازسازی منازل رونق اقتصادی را نیز به‌دنبال دارد افزود: اگر بانکها پای کار باشند در بحث بازسازی خانه‌های زلزله‌زده رونق اقتصادی نیز در استان ایجاد می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در زلزله اخیر با کمبود بعضی زیرساخت‌ها روبه‌رو شدیم که دستگاه‌های مسئول باید جوابگو باشند تصریح کرد: آنتن‌دهی موبایل در منطقه زلزله‌زده با مشکل رو‌به‌رو بود و این شرایط اصلا قابل قبول نیست.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با انتقاد شدید از وجود نقاط کور آنتن‌دهی در بسیاری از نقاط استان کرمان گفت: وزیر ارتباطات باید تکلیف استان کرمان را در این حوزه مشخص کند.

وی با بیان اینکه ما مناطقی در استان کرمان داریم که در شعاع 50 کیلومتری موبایل آنتن ندارد افزود: مردم در این مناطق اگر با بحرانی رو‌به‌رو شوند چگونه باید اطلاع‌رسانی کنند.

پورابراهیمی با اشاره به اینکه در زلزله روز جمعه حدود 150 قنات در استان کرمان دچار آسیب شده است خاطر‌نشان کرد: این قنوات در بخش‌های کوهساران و شهداد کرمان ریزش کردند که باید بازسازی شود و حیات و ممات روستائیان به احیای قنوات آنها بستگی دارد.

وی با بیان اینکه شبکه آب روستائی نیز دچار آسیب شده است گفت: خوابگاه‌ها در مجموعه‌های مختلف آسیب دیده و بر همین اساس دانشگاه‌های کرمان تعطیل شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار