معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه بیمارستان در حال احداث سینا زرند اسفندماه امسال تجهیز و به بهره‌برداری می‌رسد گفت: ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی این بیمارستان انجام شده است.
کد خبر: ۵۳۴۲۰۵
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۰ 05 December 2017
محمدجعفر علیزاده در بازدید از بیمارستان درحال احداث سینا زرند با عنوان اینکه این بیمارستان مشکلات درمانی این شهرستان را برطرف می‌کند، اظهار‌ داشت: ساخت این بیمارستان در ابتدا با 96 تخت شروع و در حال حاظر 140 تخت دارد.

وی با اشاره به اینکه امسال 31 میلیارد تومان برای این بیمارستان تخصیص داده شده است، ابراز داشت: 9 میلیارد از بودجه این بیمارستان تاکنون تحقق یافته است.

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه بیمارستان در حال احداث سینا زرند اسفندماه تجهیز و به بهره‌برداری می‌رسد، گفت: 80 درصد پیشرفت فیزیکی این بیمارستان انجام شده است و از 20 درصد باقی مانده 5 درصد آن مختص تجهیز این بیمارستان است.

وی با اشاره به جمعیت شهرستان زرند و زلزله‌خیز بودن این شهرستان افزود: نسبت به بازدید‌های گذشته‌ای که داشتیم تغییرات زیادی در بیمارستان درحال احداث داده‌ایم.

علیزاده تصریح کرد: به دلیل اینکه اعتبارات کافی برای این بیمارستان فراهم نبود زمان تجهیز و بهره‌برداری آن به تعویق افتاده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار