نماینده ولی فقیه در استان کرمان گفت: تصمیم آمریکا برای تغییر پایتخت رژیم صهیونیستی محکوم به شکست خواهد بود و وظیفه خود می دانیم از فلسطین دفاع کنیم.
کد خبر: ۵۳۵۵۶۶
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۵ 09 December 2017
حجت‌الاسلام حسن علیدادی‌ سلیمانی در خطبه های نماز جمعه امروز کرمان اظهار داشت: تصمیم آمریکا برای تغییر پایتخت اسرائیل دو دلیل برای محکومیت دارد، دلیل اول اینکه ترامپ این تصمیمش مانند تصمیم های دیگرش بر پا نخواهد ماند و دلیل دوم اینکه جبهه مقامت با کوباندن مشت محکمی بر سر آمریکا قدرت تصمیم گیری را در حالت تعادل از آمریکا گرفته است.

علیدادی اظهار کرد : آمریکا در حالت نامتعادل تصمیم برای اشغال قدس گرفته و شکست خواهد خورد و ما وظیفه خود می دانیم از فلسطین دفاع کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان با اشاره به اینکه استکبار در تلاش ایجاد حاشیه امن برای این غده سرطانی است، گفت: استکبار برای این موضوع توطئه چینی و قوم ها و ملت ها را با هم درگیر می کند و یکی از رویکرد های آنها در این راستا به کار گرفتن سران کشورهای خائن منطقه است.

وی با اشاره به اینکه در طول تاریخ شخصیت های نظامی زیادی به شهرت رسیده اند، افزود: ما باید بدانیم که برخی از این شخصیت های نظامی یک روح بزرگ و برخی دیگر یک روح بزرگوار داشتند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان در خصوص توضیح روح بزرگ و بزرگوار بیان داشت: روح بزرگوار آن است که فرمانده چند ساعت برای تحقق احکام الهی در پیشانی لشکرش حضور موثر دارد و زمانی که یک فرمانده چندین ساعت در خط مقدم لشکرش می دود روح بزرگ را در بر می گیرد.

علیدادی تصریح کرد: فرماندهان ما روح بزرگوار را از امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری آموختند و به عرصه های مختلف به نمایش گذاشته اند.

وی با اشاره به اینکه آیت الله جعفری پشتوانه مذهبی و دینی شهر کرمان است، گفت: بنده پای منبرهای آیت الله جعفری بزرگ شده ام و وی شاگردان زیادی را تربیت کرده اند و بنده معنای انقلاب را با آموزه های وی یاد گرفته ام.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان بیان داشت: مقام معظم رهبری بنده را به سربازی در خطه کریمان انتخاب کرده و امیدوارم در پیشگاه خداوند متعال، ولی‌عصر(عج)، رهبر انقلاب اسلامی و در خدمت به مردم شرمنده نشوم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار